Kære udviklere! Jeg beder om din hjælp!
Vedhæftet fil 1611
Efter han indså, at for handel på Forex hænder har jeg ikke nok nødvendigt at den erhvervsdrivende, til at søge rådgivning kvaliteter. Jeg forsøgte en masse – gudskelov, de er nok.
Nu opdateret gonâû terminatorer. Det havde sat ekstra lys, de også er i arkivet. Ikke otmahivajtes′ straks. Terminatoren måske en dag našlepat′ fra 30 til 80% fra deponering, og kan flette alle pr. time, som presser hårdt besiddelser. Ved denne lejlighed jeg fik idé, måske du kan hjælpe os med at omsætte det til virkelighed.
For at undgå dræne deponering, vil du tilføje muligheden for pleje holdning minus en række elementer sæt lokirovočnoj satser. Rentable stand til at opnå en vis fortjeneste dolivat′. Dvs. er tage fortjeneste er følgende rækkefølge. Du kan således walk timer på udgangen pris. Og endnu, ligesom terminatoren havde en virtuel tage fortjeneste, stoppe tab og efterstillede stop.
Måske nogle af disse funktioner, terminatoren jeg allerede findes, blot jeg-profane dikotomi i MetaEditor program, og kunne ikke finde dem. Venligst hjælp Hvis kan finde tid.