Hej verden!

Jeg tror, at de oplysninger, der følger vil være nyttigt at mange.

Min core indtjening i internettet. Du mange betale for obnaličiku elektroniske penge? Jeg er ja. Bedre løn. Men jeg har fundet en enkel og billig måde.

Jeg åbnede konto med Payweb (det er gratis) og beordrede fra dem debitovuû kort, som jeg har givet en fuldstændig rigtige offshore konto for kun $ 42! Nu jeg skyde penge i enhver ATM og betale for det er kun $ 2 til sletning uanset beløbet.

Her er en lille eksempel, jeg skydning i feltet office WebMoney. Antag, at jeg skydning 200 $, jeg skal først, ændre penge, fordi jeg ikke kunne ophæve dollaren, og et kursus i elektronisk valuta exchanger ikke Bank! Jeg har allerede mistet $ 5. Næste, skærm, en anden 12 $ kombineret med oparbejdet mig $ 200, WebMoney trække min 17 $! Jo højere det beløb, den højere Kommissionen. Det er tror, eller 2 gange betaler vebmanâm eller ordre kort og trække penge fra ATM derefter nogensinde for $ 2.

Kan tage reklamer, men jeg virkelig tager kortet og meget tilfreds.

Alle interesserede https://payweb.com

----------Tilføjet 22.02.2012 i 16: 24 — — — — — — — — —-forrige meddelelse blev bogført 17.02.2012 i 11: 16 — — — — — — — — — —

Min ven besluttet at også gøre en konto og kort til Payweb, fik han at vide at nu nok scanner, og notarized dokker ikke længere nødvendige. Gik til deres websted og faktisk!

Jeg modtog et brev på èlektronku, at der har været en ændring i taksterne, "som følge af den årlige afgift for brug af score faldt med 33% til $ 36 (i stedet for $ 42 + $ 12 som før)! Vi vil også gerne henlede Deres opmærksomhed, at Kommissionen nu vil blive opkrævet ingen penge Payweb og direkte fra din bankkonto. Vi arbejder konstant på at forbedre vores tjenester og håber, at du er tilfreds med vores service!

----------Tilføjet 05.04.2012 i 13: 30 — — — — — — — — —-forrige meddelelse blev bogført 22.02.2012 i 17: 24 — — — — — — — — — —

Du kan nemt overføre penge til konti i andre brugere Payweb. Uanset hvor langt var modtagerne af betalinger (dine venner, slægtninge eller forretningspartnere), hvis de har en konto, de vil modtage penge Payweb øjeblikkeligt. Hvis de har et internationalt betalingskort, åbnet med Payweb, kan de hæve penge i enhver ATM af verden arbejder med Mastercard. Til at udføre en overførsel er kræves betalingsmodtageren ID Payweb nummer.

----------Tilføjet 25.04.2012 i 11: 56 — — — — — — — — —-forrige meddelelse blev bogført 05.04.2012 i 13: 30 — — — — — — — — — —

Payweb er Henvisningsprogram, det betyder, at Payweb betaler du en Kommission for enhver intern transaktion hver bruger logget dit link Payweb. Denne måde du få pengene til varigheden af aktiviteten brugeren havde Payweb link (i øjeblikket vederlag er USD 0,05 pr. transaktion).