Hvorfor jeg ikke kan hente historie i terminalen, som beskrevet i en af stillingerne, det enten kun hænger eller forlader kun det faktum, at der er.
Gøre vejledningen fastsat her: åbne en Mt4-servicetilbud arkiv-import-oversigt-Vælg filen unzipped hentet fra webstedet (afgrænset læg et komma)-hængt eller OK, men de skal ikke kun noteringer, der var før.Og tidsrammen needed tilbud i M1 for en lang periode (og på mest de) i MT4 3-4 dage.
for at være ærlig mig jeg ikke importeret nogensinde så... Jeg konvertiroval ved hjælp af scripts, beskrevet i andre tråden det synes... kopiere CSV-filen i mappen eksperter/filer og kørsel af scriptet Dukasa. Og eftersom du gør det muligt, at behøver at vente længe indtil proceduren, fordi filen enorme... Godt måske ikke kommaseparatorer, og semikolon (normalt for CSV-format). Prøv en semikolon separator sat
Prøvet det, ikke hjælper.
Tilsyneladende Hent I helt uden armlæn, som forsøgte og CSV-vejledningen her Regler for design, udvikling, test, evaluering og optimering af trading systems på markedet FOREX (FOREX) men også ikke offentliggjort.![]()
Her er de instruktioner, som jeg handlet kun krivovataâ http://forum.rvdinvestmentgroup.com/forum-2-brokerskaya-kompaniya-RVD-markets-Limited/Thread-7093-Real-testirovanie-platformy-rvdtrader-4-a/page-11.html#post152726
Der er mere at læse tråden, jeg stille spørgsmål, jeg også didn't du... Men jeg var bare reelle opslag og ikke blot få tilbud arkiv... men det er alle kan du... læse there… Jeg har netop i går alle over igen gjort og fik historien om pund med regnskabsåret 2007
Alle du se, endsige Udfør første næsten fejlfri henrettelse af selve teknologien
og modtage aggregerede citater
SebastianPerreira (20.12.2011)
og arkiverne er opdateret reelle kæder i første post"indtil denne uge "?
er nogen her?
Venligst forelægge en normale historie med RVD for alle par. Mindst et minut.
Dette emne Anmeldelser: 1 (medlemmer: 0, gæster: 1)