+ Besvare emne
Side 1 af 2 1 2 OpdateretПоследняя
Viser resultater 1-15 af 30
  1. Fejlmeddelelsen separat # 1
    Lokale
    Ry:
    17  = LIKVIDITETSSTILLINGEN − 0

Registrering
    14.01.2010
    Meddelelser
    169
    Takkede (a)
    0
    Modtaget tak: 0 (stillinger: 0).
    Jeg vil gerne påpege, i min udtalelse, obojdënnyj, enkel nok, men stadig en stor Tyrkiet:

Hvis du vil bruge forskellige indstillinger, Vælg manuelt:
    RADIUS-5 (indstilling til at kompilere for forskellige par)
    goldenSpiralCycle-1.618 (efter min mening bør ikke ændre)
    accurity 0.1618- (efter min mening bør ikke ændre)
    Jeg vil anbefale det "spille".... med forskellige muligheder giver forskellige resultater, ikke dårlige eller gode, nemlig den forskellige karakter.... siger den første indstilling, det angiver punktet spredes, mens anden hånden indstillinger pris flytter jævnt gennem spiralen...
    At efter min mening skal du:
    1) sæt at fjerne spiralen og bygge den på en anden tidsplan (hun selv er en vigtig øverst)
    2) refashion koden også under MQ5
    3) at stige optimal parametre.
    1 og 2-til programmører
    3-til offentlige brugere.
    TYRKIET HER http://slil.ru/28758273
    Ophavsret beskrivelse (ENG):
    Fibonacci spiralen er et af de største værktøjer veludført ved den forbløffende Fibonacci serien og tal. Det anses af mange forhandlere at blive det ultimative værktøj for predicting human behavior i finansmarkederne. Dannelsen af en Fibonacci spiral kan endog ses i karakter på skaller, kronbladenes af blomster, frø hoveder, arrangementet af blade og systemer, og selv i glaxies.
    Fibonacci spiral er en særlig spiral at vokse fra center i Fibonacci forholdet 1.618, som også kaldes det gyldne snit. Hver gang spiralen gør en fuld slå udvider det det self ved Fibonacci forholdet.
    Denne indikator vil afbilde Fibonacci golden spiral på diagrammet. Det er meget let og meget fleksible at bruge, men du har forstå oprindelige indstillinger, før du bruge den.
    -radius: er den oprindelige radius for tegning spiralen.
    -goldenSpiralCycle: denne parameter repræsenterer arbejdscykler, hvor mange eller spiral ture har at gå, før det er steg gyldne forholdet. (standard er: 1)
    -clockWiseSpiral: når sandt, indikatoren vil afbilde den med uret spiral og når det er false det vil afbilde en tæller med uret spiral.
    -spiralColor1, spiralColor2: farverne på den afbildede spiral.
    Når indikatoren initialisere tegne det kvadrat og en spiral. Hvis pladsen ikke er korrekt skaleres du kan ændre størrelsen på det, og voldsspiralen vil genudstedes ikke på den næste kommende pris aksemærker. Du bør skaleres firkanten, indtil du får den ønskede form for spiralen.
    Jeg håber du ligesom indikatoren.
    Ophavsret beskrivelse (ENG oversat ved PROMT):
    Fibonacci spiral er en af de største værktøjer produceret en forbløffende sekvens af Fibonacci og tal. Det menes mange forhandlere, endelige værktøjet at forudse human behavior i finansmarkederne. En Fibonacci spiral kan endog ses i naturen på skaller, blomster, kronblade, frø hoveder og stængler, blade og endda glaxies.
    Fibonacci spiral er en særlig spiral, der vokser fra midten af 1.618 Fibonacci, også kaldet golden forholdet. Hver gang spiral gør en fuld rotation, udvider det det selv ved Fibonacci.
    Denne indikator vil forberede en Fibonacci spiral guld på diagrammet. Det er meget let og meget fleksible at bruge, men du må forstå oprindelige indstillinger, før du bruge den.
    -RADIUS: indledende RADIUS til at tegne spiraler.
    -goldenSpiralCycle: denne indstilling er, hvor mange cyklusser eller rotationer er en spiral, at gå, før det vil blive forhøjet gyldne forholdet. (standard: 1)
    -clockWiseSpiral: når den korrekte indikator ville udarbejde en med uret spiral, og når det er false, det vil beløbe sig til sammensværgelse mod uret spiral.
    -spiralColor1, spiralColor2: farve spiralen.
    Efter dette, vil Gage indikator træk kvadrat og spiral. Hvis boksen ikke er korrekt målt, du kan ændre størrelsen på det og spiral vil blive ændret på den næste nærmeste pris aksemærker. Du bør remeasure firkanten, indtil du får den ønskede figur voldsspiral.
    Jeg håber du ligesom indikatoren.
    Tilføjet (13.03.2010, 16: 16)
    ---------------------------------------------
    Herrer! Jeg du hendes Gud mon.... otličnejšij Tyrkiet, perfekt op.... Jeg forstår.... "vpadlu grave" niveauer. Men hvad du få i.... ligesom den samme gann24 eller esaz? ..... Tyrkiet op nr værre end dårlige. og ofte endda better…. og hvis du grave med niveauerne så selv budding.... så nej, alle sidde og vente noget......Her er et andet eksempel på radius = 1: 8
    Sidste redigeret Kreol; 13.03.2010 den 17: 37.

2. Fejlmeddelelsen separat # 2
    Lokale
    Ry:
    45  = + 48 − 3

Registrering
    20.10.2009
    Adresse
    Ukraine; Kiev
    Meddelelser
    1.005
    Takkede (a)
    11
    Modtaget tak: 5 (stillinger: 5).
    gag at kan røv og gøre skærmen og på Balder på historie kan du finde tid når prisen bliver udarâtsâ på Bolle og søger at anusu

3. Fejlmeddelelsen separat # 3
    Lokale
    Ry:

Registrering
    14.01.2010
    Meddelelser
    169
    Takkede (a)
    0
    Цитата Meddelelse fra Vik1892
    gag at kan røv og gøre skærmen og på Balder på historie kan du finde tid når prisen bliver udarâtsâ på Bolle og søger at anusu
    Yeah, og du kan endda i øjnene og se hvad fastbrændte, Shilo er.....
    Hvis du ikke har noget at sige-skrive vrøvl nefig

4. Fejlmeddelelsen separat # 4
    Lokale
    Ry:
    45  = + 48 − 3

Registrering
    20.10.2009
    Adresse
    Ukraine; Kiev
    Meddelelser
    1.005
    Takkede (a)
    11
    Jamen det er en vittighed, ifølge min bemærkning i indstillinger for at angive radius 5 (indstilling til at kompilere for forskellige par) ikke 5 men til 60 timer, 4-timers, 240, osv
    Tilføjet (13.03.2010, 16: 42)
    Her er et billede
    Senest redigeret af Vik1892; 13.03.2010 den 17: 44.

5. Fejlmeddelelsen separat # 5
    Lokale
    Ry:

Registrering
    14.01.2010
    Meddelelser
    169
    Takkede (a)
    0
    Цитата Meddelelse fra Vik1892
    Jamen det er en vittighed, ifølge min bemærkning i indstillinger for at angive radius 5 (indstilling til at kompilere for forskellige par) ikke 5 men til 60 timer, 4-timers, 240, osv
    Det er ikke længere en spiral...(a) konventionelle levly FIBO
    Desuden siger jeg ikke, der er sikker på at ændre kun RADIUS.... Der er 2 indstillinger... med dem er også meget interessant pokovyrât′sâ
    Sidste redigeret Kreol; 13.03.2010 den 17: 45.

6. Fejlmeddelelsen separat # 6
    Lokale
    Ry:
    45  = + 48 − 3

Registrering
    20.10.2009
    Adresse
    Ukraine; Kiev
    Meddelelser
    1.005
    Takkede (a)
    11
    Jeg undskylder her for timer

KreolJeg beklager, hvis krænket i virkeligheden en god Tyrkiet

7. Fejlmeddelelsen separat # 7
    Lokale
    Ry:

Registrering
    14.01.2010
    Meddelelser
    169
    Takkede (a)
    0
    efter min mening korrekte niveauer kan defineres som planlagt før den blå firkant.... den mere prisen stopper ved skæringspunkterne, mere korrekt defineret Doug indstillinger.... Her er en meget travl dag for spillere odds på RADIUS ikke er angivet som typen heltal.
    også bemærket, at til en pris i mellem det seneste cirkulære, det er bedre ikke at se, fordi de er ganske omfattende.
    Her er et andet eksempel til CHFJPY
    RADIUS-8
    udføre med uret.
    Sidste redigeret Kreol; 13.03.2010 den 17: 59.

8. Fejlmeddelelsen separat # 8
    Lokale
    Ry:
    45  = + 48 − 3

Registrering
    20.10.2009
    Adresse
    Ukraine; Kiev
    Meddelelser
    1.005
    Takkede (a)
    11
    godt, indstillingen også til idéer i forskellige DC šnikah, på forskellige måder, tsûda og stearinlys er lukkede vil være visse fejl, såsom beregning af pivotov i forskellige gøre CENTERS giver forskellige resultater, men ikke for stor forskel vosnovnom 5-10 pipkov
    Tilføjet (13.03.2010, 17: 00)
    forresten oprette pivotov niveauer støtte og modstand niveauer

9. Fejlmeddelelsen separat # 9
    Lokale
    Ry:

Registrering
    14.01.2010
    Meddelelser
    169
    Takkede (a)
    0
    Her er et eksempel fra USDPLN.... forbundne niveauer Murray.... radius på 8, en med uret... Jeg vil gerne bemærke, at værker på alle TM og alle knytter og markeder...
    den eneste trabl-kan ikke ændre referencepunktet af bredbånd (dvs. flytte den blå firkant)

Tilføjet (13.03.2010, 17: 32)
    Med pivotami ved måde virkelig fungerer.... Det er zolotiško + FIBO pivoty
    build:
    RADIUS-8
    mod uret
    Sidste redigeret Kreol; 13.03.2010 den 18: 36.

10. Fejlmeddelelsen separat # 10
    Lokale
    Ry:
    45  = + 48 − 3

Registrering
    20.10.2009
    Adresse
    Ukraine; Kiev
    Meddelelser
    1.005
    Takkede (a)
    11
    Her er pivotami,

og ifølge denne, den anden modstand vil kun på niveauet af 3965

11. Fejlmeddelelsen separat # 11
    Lokale
    Ry:

Registrering
    14.01.2010
    Meddelelser
    169
    Takkede (a)
    0
    Her er mere på EURUSD H1
    ændre RADIUS afhænger af de "skråning" par, bygget:
    RADIUS-13
    med uret:

12. Fejlmeddelelsen separat # 12
    Lokale
    Ry:
    12  = + 12 − 0

Registrering
    27.09.2009
    Meddelelser
    225
    Takkede (a)
    0
    Gutter, jeg er allerede omkring et halvt år spiraler. Helix-a magtfulde våben, når du ved, hvordan du bruger. Ulejlighed er at i Mt ikke muligt. Grund af skalaen.
    Problemet er, at et Tyrkiet, manglende evne til at angive den korrekte RADIUS denne voldsspiral er et af de vigtige punkter. Lettere sagt RADIUS er bygget på 33. fra et knudepunkt til en anden, som gør Tyrkiet indså jeg.
    Tilføjet (13.03.2010, 21: 26)
    Kreolog du klikker på den blå boksen og forsøger at presse Center!))

13. Fejlmeddelelsen separat # 13
    Lokale
    Ry:

Registrering
    14.01.2010
    Meddelelser
    169
    Takkede (a)
    0
    Цитата Meddelelse fra EgorD
    Gutter, jeg er allerede omkring et halvt år spiraler. Helix-a magtfulde våben, når du ved, hvordan du bruger. Ulejlighed er at i Mt ikke muligt. Grund af skalaen. Problemet er, at et Tyrkiet, manglende evne til at angive den korrekte RADIUS denne voldsspiral er et af de vigtige punkter. Lettere sagt RADIUS er bygget på 33. fra et knudepunkt til en anden, som gør Tyrkiet indså jeg.Kreol og du klikker på den blå boksen og forsøge at tryk på midten!))
    EgorD Tak! noget jeg vant til dërgal, men der bør ajourføres, indtil jeg nåede
    daaaa, om skala har jeg haft tid til at bemærke. nu hente jeg Fibonacci handlende... poglâžu..... Husk Prog voldsspiral vinhandlerens men udviklere sammen med det, og webstedet som en sommeren gået....
    og hvad kan du foreslå? Virkelig gjorde mig lyst til en spiral poûzat′...
    Tilføjet (14.03.2010, 12: 11)
    Problemet er løst!
    Jeg hentede programmet sammen med programrettelse Spiral erhvervsdrivende. Du kan nu bygge spiral som Gann24, hvilket betyder ingen downloads pr. diagrammer og stuff….
    Instruktion til brug:
    Installation af softwaren
    1) Download programmet Her
    2) Åbne arkivet og klik på SpiralTraderInstall
    3) Installere programmet
    4) efter installation af programmet fra den hentede arkivet, og klik på SpiralTrderPatched
    5) i boksen logon og adgangskode skrive eventuelle e-mail og adgangskode
    6) Klik på OK
    7) færdig kører
    8) yderligere fremtidige kører i programmet, ved at klikke på SpiralTrderPatched
    Arbejde med programmet
    1) Hit fanen RealTime > Overlay tilstand
    2) deaktivere programmet og åbne enhver tidsplan, registrere det som praktisk at du
    3) åbne programmet og se tidsplanen
    4) at bygge spiral pressen "på ikonet under fanen fil
    5) Klik på godt hver 2 punkter på diagrammet (jeg vil anbefale vigtigt maksimale + vigtigt minimum)
    6) Spiral bygget!
    Du kan opbygge 7) Spiral med uret og mod uret. Til
    I overensstemmelse hermed, skal du klikke på ikonet under diagrammer efter build spiral.
    Yderligere indstillinger:
    1. at rydde skærmen: Alt + E eller indgå en fane og klikke på Ryd Charting
    2. Rul til gentegne: Alt + R eller gå ind i en fane og klik på gentegning funktion undlader at Charting spiraler
    3. at opbygge spiral automatisk: logge > Autogenkend fanen Charting spiraler > OK > Vælg N antallet af prikker > logge > Autogenkend fanen diagrammer > OK (spiraler spiralen er at blive bygget af passerer alle/de fleste punkter du valgt igen. gennem højder og rådgive minimumindstillinger [FARVE = rød]
    Resultatet af buildet:
    Sidste redigeret Kreol; 14.03.2010 i 13: 18.

14. Fejlmeddelelsen separat # 14
    Lokale
    Ry:
    75  = +75 − 0

Registrering
    08.03.2009
    Adresse
    Moldova
    Meddelelser
    1.825
    Takkede (a)
    14
    Modtaget tak: 74 (stillinger: 44).
    enhver, der mener om denne Gud?
    nakidal spiral under skitser af webstedet. miniaturebilleder ikke om prisgraf og skitser blev lignende Golden maltesisk cross

15. Fejlmeddelelsen separat # 15
    Lokale
    Ry:
    29  = +29 − 0

Registrering
    07.01.2010
    Meddelelser
    315
    Takkede (a)
    0
    Modtaget tak: 14 (stillinger: 6).
    Цитата Meddelelse fra phenix27
    enhver, der mener om denne Gud? nakidal spiral under skitser af webstedet. miniaturebilleder ikke om prisgraf og skitser blev lignende Golden maltesisk cross
    Lyt..., lige fra en... mystiske cirkler i felterne England...

Oplysninger om emnet

Brugere, der ser dette emne

Dette emne Anmeldelser: 1 (medlemmer: 0, gæster: 1)

Dine rettigheder

• Du Can't oprette nyt emne
  • Du Can't besvare emner
  • Du Can't hurtigere vedhæftede filer
  • Du Can't redigere dine indlæg
Яндекс.Метрика