Jeg vil gerne påpege, i min udtalelse, obojdënnyj, enkel nok, men stadig en stor Tyrkiet:
![]()
Hvis du vil bruge forskellige indstillinger, Vælg manuelt:
RADIUS-5 (indstilling til at kompilere for forskellige par)
goldenSpiralCycle-1.618 (efter min mening bør ikke ændre)
accurity 0.1618- (efter min mening bør ikke ændre)
Jeg vil anbefale det "spille".... med forskellige muligheder giver forskellige resultater, ikke dårlige eller gode, nemlig den forskellige karakter.... siger den første indstilling, det angiver punktet spredes, mens anden hånden indstillinger pris flytter jævnt gennem spiralen...
At efter min mening skal du:
1) sæt at fjerne spiralen og bygge den på en anden tidsplan (hun selv er en vigtig øverst)
2) refashion koden også under MQ5
3) at stige optimal parametre.
1 og 2-til programmører
3-til offentlige brugere.
TYRKIET HER http://slil.ru/28758273
Ophavsret beskrivelse (ENG):
Ophavsret beskrivelse (ENG oversat ved PROMT):Fibonacci spiralen er et af de største værktøjer veludført ved den forbløffende Fibonacci serien og tal. Det anses af mange forhandlere at blive det ultimative værktøj for predicting human behavior i finansmarkederne. Dannelsen af en Fibonacci spiral kan endog ses i karakter på skaller, kronbladenes af blomster, frø hoveder, arrangementet af blade og systemer, og selv i glaxies.
Fibonacci spiral er en særlig spiral at vokse fra center i Fibonacci forholdet 1.618, som også kaldes det gyldne snit. Hver gang spiralen gør en fuld slå udvider det det self ved Fibonacci forholdet.
Denne indikator vil afbilde Fibonacci golden spiral på diagrammet. Det er meget let og meget fleksible at bruge, men du har forstå oprindelige indstillinger, før du bruge den.
-radius: er den oprindelige radius for tegning spiralen.
-goldenSpiralCycle: denne parameter repræsenterer arbejdscykler, hvor mange eller spiral ture har at gå, før det er steg gyldne forholdet. (standard er: 1)
-clockWiseSpiral: når sandt, indikatoren vil afbilde den med uret spiral og når det er false det vil afbilde en tæller med uret spiral.
-spiralColor1, spiralColor2: farverne på den afbildede spiral.
Når indikatoren initialisere tegne det kvadrat og en spiral. Hvis pladsen ikke er korrekt skaleres du kan ændre størrelsen på det, og voldsspiralen vil genudstedes ikke på den næste kommende pris aksemærker. Du bør skaleres firkanten, indtil du får den ønskede form for spiralen.
Jeg håber du ligesom indikatoren.
Tilføjet (13.03.2010, 16: 16)Fibonacci spiral er en af de største værktøjer produceret en forbløffende sekvens af Fibonacci og tal. Det menes mange forhandlere, endelige værktøjet at forudse human behavior i finansmarkederne. En Fibonacci spiral kan endog ses i naturen på skaller, blomster, kronblade, frø hoveder og stængler, blade og endda glaxies.
Fibonacci spiral er en særlig spiral, der vokser fra midten af 1.618 Fibonacci, også kaldet golden forholdet. Hver gang spiral gør en fuld rotation, udvider det det selv ved Fibonacci.
Denne indikator vil forberede en Fibonacci spiral guld på diagrammet. Det er meget let og meget fleksible at bruge, men du må forstå oprindelige indstillinger, før du bruge den.
-RADIUS: indledende RADIUS til at tegne spiraler.
-goldenSpiralCycle: denne indstilling er, hvor mange cyklusser eller rotationer er en spiral, at gå, før det vil blive forhøjet gyldne forholdet. (standard: 1)
-clockWiseSpiral: når den korrekte indikator ville udarbejde en med uret spiral, og når det er false, det vil beløbe sig til sammensværgelse mod uret spiral.
-spiralColor1, spiralColor2: farve spiralen.
Efter dette, vil Gage indikator træk kvadrat og spiral. Hvis boksen ikke er korrekt målt, du kan ændre størrelsen på det og spiral vil blive ændret på den næste nærmeste pris aksemærker. Du bør remeasure firkanten, indtil du får den ønskede figur voldsspiral.
Jeg håber du ligesom indikatoren.
---------------------------------------------
Herrer! Jeg du hendes Gud mon.... otličnejšij Tyrkiet, perfekt op.... Jeg forstår.... "vpadlu grave" niveauer. Men hvad du få i.... ligesom den samme gann24 eller esaz? ..... Tyrkiet op nr værre end dårlige. og ofte endda better…. og hvis du grave med niveauerne så selv budding.... så nej, alle sidde og vente noget......Her er et andet eksempel på radius = 1: 8
![]()

LinkBack URL
Om LinkBacks

Svare med tilbud

))