(A) flettes til en uvant rådgiver endnu lettere, eksempler på populære)
(A) flettes til en uvant rådgiver endnu lettere, eksempler på populære)
godt Hvis du direkte på den forfærdelige reel vešaeš′, er det dit problem)))))
ikke indtaster dybere) den længere du går, jo mere indser jeg, at du på jorden mindre end et år)))
Jeg spekulerer bare på hvor mange rådgivere du kan smadre før du forstå, hvordan de fungerer og loyalitet.
Om "forfærdelig"-spørgsmålet. Du kan flette og den meget-udråbt rådgiver, hvis han ikke opfylder TC.)) Eller forkert?
Når den omtalte?)))
Du er højre vešaeš′ well-advertised?))
Ja nogle af Pentagons rådgiver, eller ved Buffett, jeg har endnu til at teste jeg ikke fik til))
Ja Nej, havde at se som hænger "" jern"bevist,", "arbejder". Selv test i god tro. Og det alle jævnt i testtilstand. Men på linket reelle håndterer ikke. Eller TC retfærdiggør ikke sig selv. Og derefter ejeren klager:, sige, slivator (taler om hende var, forresten). Og en ny ser og gik knække. Så jeg spekulerer hvor længe du kan gå og hack)) er ikke lettere at blot ordre.
Men Buffett er cool) Ržët, måske?)) Jeg eller anden måde har script med bånd rug))
TIN) Ilan) Martini moločniki, som er 1-2 måned noget hørt om Forex)
undertiden ikke godt for kodingu TSki, såsom for eksempel grafiske analyser eller handel for valgfri niveauer, bind...
Du nag og NAG.misunde ikke....
Og jeg mener: Tin. Godt, med Martin, sætte arbejde og store onkel, og endda er. Jeg gør imidlertid overhovedet ikke interessant. Samt indstillinger.
Dog min beskedne person-ikke en grund til at tale i denne tråd.))
Hvis der er en anden person, måske fortælle en rådgiver bedre hack ikke bruge penge på sin skrivning.
Crack allerede denne fortjeneste maker, og protestere hans ikke så rentable vypendrivalsâ at han...i den tilstødende gren annoncerer på alle fora boxedup....
Hej!
Nogen kan hjælpe med dette mirakel. Jeg ville sætte pris på det. På forhånd tak.
indikator.RAR
Dette emne Anmeldelser: 2 (medlemmer: 0, gæster: 2)