Moi maailma!

Uskon, että jäljessä olevat tiedot on monia hyödyllisiä.

Oma ydin ansioiden Internet. Monet maksat obnaličiku sähköistä rahaa? Minä olen Kyllä. Paremmin maksamaan. Mutta löysin yksinkertainen ja edullinen tapa.

Tilin avattavaan (se on ilmainen) Payweb ja niiden debitovuû kartta, jossa minun on annettava täydellinen fledged offshore huomioon vain $ 42! Nyt Ampua rahaa tahansa ATM ja maksaa vain $ 2 poistettavaksi riippumatta siitä, mikä määrä on.

Tässä on pieni esimerkki, oli Ammunta kentän Officen WebMoney. Oletetaan, että oli Ammunta 200 $, ensin on muutettava rahaa koska ei nosta dollaria ja sähköisen rahan kationinvaihtajalla kurssin pankki ei! On jo kadonnut $ 5. Seuraava näyttö, toisen 12 yhdistettynä $ ansaittu minulle $ 200, WebMoney peruuttaa omat 17 $! Mitä suurempi määrä, mitä suurempi komission. Joka on sitä mieltä, tai 2 kertaa maksaa vebmanâm tai järjestyksessä kortin ja kotiuttaa rahaa ATM sitten koskaan $ 2 varten.

Voit ottaa mainonta, mutta kortti on toteutettava todella ja erittäin tyytyväinen.

Kuka tahansa asianomainen https://payweb.com

-----------Lisätty 22.02.2012 16: 24 — — — — — — — — —-Edellinen viesti kirjattiin 17.02.2012 11: 16 — — — — — — — — — —

Ystäväni päätti myös tehdä tilin ja kortin Payweb, hän oli kertonut, että nyt tarpeeksi tarkistaa Lauran avulla virallisen tavaran laitureita ei enää tarvita. Meni niiden sivuston ja todellakin!

Sain kirjeen èlektronku, että tariffit on muuttunut, "väheni 33 prosenttia $ 36 Pisteet käyttöön vuosimaksu, (sijasta $ 42 + $ 12 ennen)! Haluamme myös huomaisit, että komission nyt veloitetaan rahaa Payweb ja suoraan pankkitililtäsi. Yritämme jatkuvasti parantamaan palveluitamme ja toivomme, että olet tyytyväinen palveluamme!

-----------Lisätty 05.04.2012 13: 30 — — — — — — — — —-Edellinen viesti kirjattiin 22.02.2012 17: 24 — — — — — — — — — —

Voit helposti siirtää varoja muiden käyttäjien Payweb tilit. Ei ole väliä, kuinka pitkälle olivat maksut (yhteyttä ystävien, sukulaisten tai liikekumppanien) vastaanottajat, jos ne on tili, ne saavat rahaa Payweb heti. Jos heillä on avattu Payweb, kansainvälisen debit-kortilla ne peruutettava kaikki ATM Mastercard käsitteleminen maailman rahaa. Suorittaa siirron on pakollinen maksunsaajan ID Payweb numero.

-----------Lisätty 25.04.2012 11: 56 — — — — — — — — —-Edellinen viesti kirjattiin 05.04.2012 13: 30 — — — — — — — — — —

Payweb haasteohjelma, tämä tarkoittaa, että Payweb maksaa voit komission sisäisen tapahtuman, kukin käyttäjä kirjautunut Payweb-linkkiä. Tällä tavalla voit saada aktiviteetin kesto rahat käyttäjä oli Payweb linkki (tällä hetkellä korvaus on USD 0,05 tapahtumaa kohti).