Kaikki terveet!
Onko kukaan neuvonantaja Iris FX.
Päivänä linkki Testaa Forex rauhan armeijan lähes puolessa vuodessa. Alhainen nostoa ja ihmisarvoista tuottoa.
Aikataulu:![]()
Kaikki terveet!
Onko kukaan neuvonantaja Iris FX.
Päivänä linkki Testaa Forex rauhan armeijan lähes puolessa vuodessa. Alhainen nostoa ja ihmisarvoista tuottoa.
Aikataulu:![]()
FeserTämä on Dyk, tai Etsi keskustelua? Jos Etsi sopiva haaraa kirjoittaa, ja jos keskusteluja, keskustelun yleensä topikpaster.
OK jokaiseen yhteiseen alla.
Pari: Euro
TF: strategia 1 ja 2-H1 H4-3 strategia.
Z.Y. Trek edellyttää käsittelyä.
Tässä on lečennyj. Mutta ei haluta työskennellä Alpari mikro-Real Madridissa. Voi kuka tahansa kertoo miksi?
igor2 (24.05.2011) Это_не_медведь (27.05.2011)
VAKMinulla FHDD MM demo-versio minun varmuuskopioinnin Worksista.
Olen demo-perinteinen Alpari myös Worksin. Ja tässä on mikro ei halua padla!![]()
Minun Tester, kirjoittaa 2011.04.30 16: 12: 03 2011.02.16 10: 27 IrisFx_EA EURUSD, H1: OrderSend virhe 4107 ja 2011.04.30 16: 12: 03 2011.02.16 10: 27 IrisFx_EA EURUSD, H1: Virheellinen takeprofit OrderSend-funktio
Kerro minulle, mikä voisi olla ongelma?
Täällä olen sama tietoja!![]()
On todennäköisesti ongelman raportoinnin tarkkuudella. Alpari oli vitsi, että sijasta 4: nnen desimaali meni 8-n kissojen. Voit yrittää normalisoida arvot ennalta määritettyjen muuttujien ja funktioita, jotka sisältävät hinta (Ask hinta, tarjouksen hinta, (OrderOpenPrice () OrderStopLoss () OrderTakeProfit),...)
NormalizeToDouble (muuttuja numeroa) jne.
Muuten muut DC at Reale yrittänyt joku suorittaa pöllö ISTUU?
Kiitos selitys, mutta kuinka se?
VAKtai jos ymmärrät tai mukle progerov haku-pyynnön. I ei tähän asti.
FeserOlen-speechless vuoksi, neljä merkkiä, mutta al′parâh 5 merkkiä sekunnissa. Lisäksi ei ollut mitään kohteen, ei siellä ei ollut, rakastavat dvižuhu, harmaa hiukset ja orgasmi, peruutti niin testi (kanssa Alppien ja insty)
On pöllöt, jotka myyvät useamminja tapahtumia
Tässä ohjeaiheessa arviot: 1 (jäsenet: 0, vieraat: 1)