+ Reply to topic
Pagina 1 van 2 1 2 BijgewerktПоследняя
Weergegeven resultaten: 1 tot 15 van 21
  1. Afzonderlijk bericht # 1
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    12.12.2011
    Adres
    Hier en nu
    Bedankte (een)
    2
    Dank ontvangen: 4 (posts: 3).
    Tot mijn grote verbazing, vond ik op het Forum sectie RVD, of ten minste een branch gewijd aan de newbies. Ik opende de speciaal voor handelaren en beleggers die niet veel ervaring hebben in het werken op Forex, maar er is een groot verlangen om te leren en oefenen, krijgen nieuwe informatie. Vraag de ervaren handelaren en investeerders overwegen neerbuigend dat alledaags lijkt, en af en toe gluren in deze draad-aan de jonge voeden.

2. Afzonderlijk bericht # 2
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    29.12.2011
    Bedankte (een)
    0
    Dank ontvangen: 2 (posts: 2).
    Hier is de eerste vraag. Ik persoonlijk ben geïnteresseerd in handel met adviseurs. Als relevant voor de beginner en een counselor die beter gekocht: alle de adviseren zo goed, of deed u schrijven (programmeurs schrijven in volgorde). Geboden, dat de ervaring van de handel 'afhandelt' voor enkele maanden reeds beschikbare.)) Omdat newbies meestal verzenden 'afhandelt' verkocht.))

3. Afzonderlijk bericht # 3
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    13.12.2011
    Bedankte (een)
    3
    Dank ontvangen: 0 (posts: 0).
    En handvatten hebben u om demo verhandeld?

4. Afzonderlijk bericht # 4
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    12.12.2011
    Adres
    Hier en nu
    Bedankte (een)
    2
    Цитата Bericht van Eshwar Посмотреть сообщение
    Hier is de eerste vraag. Ik persoonlijk ben geïnteresseerd in handel met adviseurs. Als relevant voor de beginner en een counselor die beter gekocht: alle de adviseren zo goed, of deed u schrijven (programmeurs schrijven in volgorde). Geboden, dat de ervaring van de handel 'afhandelt' voor enkele maanden reeds beschikbare.)) Omdat newbies meestal verzenden 'afhandelt' verkocht.))
    Цитата Bericht van Врединко Посмотреть сообщение
    En handvatten hebben u om demo verhandeld?
    Ja, de vraag ontstond-op demo of echte account u verhandeld, ten minste mikrosčëte. Er is een zeer groot verschil in de psychologie van de handel lucht (demo) en echte werken met echt geld. Als u al enige ervaring met dit werk, hebben enkele strategie-adviseur die bent u niet langer nodig ontwikkeld. Met succes (Nou ja, relatief goedrobots hebben twee categorieën). De meeste nieuwelingen, zelfs zonder ervaring op de demo, neem een kant en klare adviseurs en enige tijd ze verhandeld. Maar klaar om te reageren is adviseur aan veranderingen in de mondiale markt en samenvoegen, vroeg of laat, en in de meeste gevallen onverwacht-teruggebracht tot een 3-4% per week en ineens is alles. Vooral deze zonde elke vrije graali typt met hen op basis van Martin Ilanov en Izhe. En mensen met uitgebreide ervaring in de markt en haar eigen strategie, werkte aan de geschiedenis en de werkelijkheid, of schrijf het adviseur of hebben hersenen. Met deze ervaring, kunnen zij er zeker van zijn dat hun strategie adviseur niet sol′ët alles wat in de eerste week, en ieder plotselinge veranderingen in de markt of de impact van nieuws ze gemakkelijk handmatig kunt aanpassen.

5. 2 gebruikers zeggen dank aan de Status voor deze nuttige post:

Врединко (30.01.2012), Татьяна Ивановна (27.01.2012)

6. Afzonderlijk bericht # 5
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    29.12.2011
    Bedankte (een)
    0
    Op cent... Ga verder tot suûs′. Adviseur hoeft dus niet? Of wilt u volgorde schrijven niet te nemen risico's met klaar? Ik wil niet samenvoegen.
    Цитата Bericht van Status Посмотреть сообщение
    Bovendien, plotselinge wijzigingen in de markt of de impact van nieuws ze kunnen gemakkelijk handmatig aanpassen.
    Hier is een andere kwestie: handel op het nieuws een newbie is niet schijnt? Nooit zou hebben gedacht dat nieuws invloed op het werk van de deskundige adviseur hebben zou.

7. Afzonderlijk bericht # 6
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    13.12.2011
    Bedankte (een)
    3
    handel op het nieuws een newbie is niet schijnt?
    In principe, schijnt))) uw werk met nieuws zal worden bepaald door uw voertuig. Als u de intradej handel, unaccounted-for deeltje nieuws kan u Toon het teken (ik zou aanraden de voet treffen op kratkosroke).
    Nieuws invloed kan hebben op het werk van het adviseur
    Tenzij de transacties sluiten in geval van plotse koersbeweging tegenover het is, zoals ik het begrijp goed

8. Afzonderlijk bericht # 7
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    29.12.2011
    Bedankte (een)
    2
    Dank ontvangen: 1 (posts: 1).
    En ik heb een vraag, welke valuta paar een newbie is het het beste om te gaan werken?

9. Afzonderlijk bericht # 8
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    13.12.2011
    Bedankte (een)
    3
    Eerlijk gezegd, het is gemakkelijker om te adviseren wat niet werkt. Bijvoorbeeld, de algemeen aanvaarde "complex" paar: GBP/USD, USD/JPY. Selecteer een valutapaar, ik aanbevelen poanalizirovat′ graphics dit echtpaar op verschillende termijnen en evalueren van de aard van de bewegingen en volatiliteit passen uw voertuig (of op zijn minst voorkeuren en eigenaardigheden van de natuur).

10. Afzonderlijk bericht # 9
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    29.12.2011
    Bedankte (een)
    0
    In principe, schijnt))) uw werk met nieuws zal worden bepaald door uw voertuig. Als u de intradej handel, unaccounted-for deeltje nieuws kan u Toon het teken (ik zou aanraden de voet treffen op kratkosroke).
    Het is Ja. Handel de nieuws intradej ik niet aanbevelen, omdat het niet rendabel is.
    Tenzij de transacties sluiten in geval van plotse koersbeweging tegenover het is, zoals ik het begrijp goed
    En als de handen verliesgevende deal te sluiten?

Tatjana Ivanovna
    En ik heb een vraag, welke valuta paar een newbie is het het beste om te gaan werken?
    Meest populaire-EUR/USD, deze is gegeven als een voorbeeld in de literatuur... Persoonlijk vind ik deze voorbeelden is het moeilijk om overeenkomen met de andere paren, ze zich anders gedragen.

11. 1 gebruiker zegt Dank u Eshwar voor deze nuttige post:

12. Afzonderlijk bericht # 10
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    13.12.2011
    Bedankte (een)
    3
    En als de handen verliesgevende deal te sluiten?
    Natuurlijk, kan en moet zijn. vooral als bereikt laagconjunctuur waar MM maakt het sluiten de deal. De shopper over de impact van het nieuws over het werk van de deskundige adviseur.

13. Afzonderlijk bericht # 11
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    12.12.2011
    Adres
    Hier en nu
    Bedankte (een)
    2
    Цитата Bericht van Татьяна Ивановна Посмотреть сообщение
    In sommige omstandigheden de beste resultaten brengt één paar, om het even welk-other. Alles hangt af van uw forex trading strategie. Tevergeefs zijn u samenzwering om te intradej. En een beginner kan actief pipsovat′, u selecteert gewoon de voorspelbare paren met hoge amplitude van beweging van de prijs. GBP/USD-grote amplitude, en haar gedrag vaak komt niet overeen met de resultaten van de technische analyse, een gewogen strategie op middellange termijn, het is niet geschikt voor pipsovki-gewoon recht. CHF/JPY-dus onvoorspelbaar paar, die kan alleen worden gebruikt voor pipsovki. EUR/CHF-vaak bladeren in flat, u kunt wachten maanden, trend en blijft enige pipsovat′. voor andere paren om te selecteren van strategieën op basis van hoe technische analyse als voorspellingen. De meest voorspelbare AUD/USD, NZD/USD, USD/CHF en USD/CAD. En hier is de EUR/USD, zou ik niet aanbevelen de onervaren handelaar-te veel valkuilen.

14. 1 gebruiker zegt Dank u Status voor deze nuttige post:

Врединко (02.02.2012)

15. Afzonderlijk bericht # 12
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    29.12.2011
    Bedankte (een)
    2
    voor zover ik begrijp, newbie is het beste om te beginnen met een korte verkoop?

16. Afzonderlijk bericht # 13
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    01.02.2012
    Adres
    Rusland
    Bedankte (een)
    1
    Vrienden adviseerde tot vnikaû in Forex trading, PAMM investeren. Zou u aanbevelen een resource voor het verkennen van het systeem PAMM?

17. Afzonderlijk bericht # 14
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    12.12.2011
    Adres
    Hier en nu
    Bedankte (een)
    2
    Цитата Bericht van Дмитрий Посмотреть сообщение
    Vrienden adviseerde tot vnikaû in Forex trading, PAMM investeren. Zou u aanbevelen een resource voor het verkennen van het systeem PAMM?
    Algemene informatie over PAMM-systeem-de officiële site RVD markten. Er is een goede selectie van gedetailleerde artikelen over beleggen in PAMM-rekening en verklaring over openen van account in RVD.

----------Toegevoegd in 11: 55 — — — — — — — — —-vorige bericht is Gepost in 11: 42 — — — — — — — — — —

Цитата Bericht van Татьяна Ивановна Посмотреть сообщение
    voor zover ik begrijp, newbie is het beste om te beginnen met een korte verkoop?
    Newbie is het beste om te beginnen met het lezen van boeken en artikelen over ForexAls de theorie serieus, handelaar in specifieke bedragen moet, maar dan moet praktijk op demo met geflankeerd met PAMMami. Dmitry is vrij recht-er is geen ervaring investeren in de PAMM-rekeningen en onderzoekt de werking van exchange echt geld. En over kratkosroka-Ja, misschien beter beginnen met intradeâ, al was het maar om de technische kant van de handel, de volgorde van acties uit te werken.

18. 1 gebruiker zegt Dank u Status voor deze nuttige post:

Дмитрий (08.02.2012)

19. Afzonderlijk bericht # 15
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    29.12.2011
    Bedankte (een)
    2
    goed over boeken en artikelen is begrijpelijk elke dag die wijden enkele uren. Het zou een goed idee om back-up van de theorie.

Informatie over het onderwerp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

Dit onderwerp beoordelingen: 1 (leden: 0, gasten: 1)

Tags op dit onderwerp

Uw rechten

• U kan niet nieuw thema aanmaken
  • U kan niet antwoord op onderwerpen
  • U kan niet sneller bijlagen
  • U kan niet Bewerk uw berichten
Яндекс.Метрика