Tot mijn grote verbazing, vond ik op het Forum sectie RVD, of ten minste een branch gewijd aan de newbies. Ik opende de speciaal voor handelaren en beleggers die niet veel ervaring hebben in het werken op Forex, maar er is een groot verlangen om te leren en oefenen, krijgen nieuwe informatie. Vraag de ervaren handelaren en investeerders overwegen neerbuigend dat alledaags lijkt, en af en toe gluren in deze draad-aan de jonge voeden.![]()

URL LinkBack
Over LinkBacks
Reageren met citaat
robots hebben twee categorieën). De meeste nieuwelingen, zelfs zonder ervaring op de demo, neem een kant en klare adviseurs en enige tijd ze verhandeld. Maar klaar om te reageren is adviseur aan veranderingen in de mondiale markt en samenvoegen, vroeg of laat, en in de meeste gevallen onverwacht-teruggebracht tot een 3-4% per week en ineens is alles. Vooral deze zonde elke vrije graali typt met hen op basis van Martin Ilanov en Izhe. En mensen met uitgebreide ervaring in de markt en haar eigen strategie, werkte aan de geschiedenis en de werkelijkheid, of schrijf het adviseur of hebben hersenen. Met deze ervaring, kunnen zij er zeker van zijn dat hun strategie adviseur niet sol′ët alles wat in de eerste week, en ieder plotselinge veranderingen in de markt of de impact van nieuws ze gemakkelijk handmatig kunt aanpassen.
En over kratkosroka-Ja, misschien beter beginnen met intradeâ, al was het maar om de technische kant van de handel, de volgorde van acties uit te werken.