Hallo mensen!
Ik denk dat dat de informatie die volgt nuttig voor velen zijn zal.
Mijn kern lonen in de Internet. U die veel voor obnaličiku elektronisch geld betalen? Ik ben, ja. Beter betalen. Maar ik heb een eenvoudige en goedkope manier gevonden.
Ik opende een rekening met Payweb (het is gratis) en besteld bij hen debitovuû kaart, die ik een volledige verstrekt heb volwaardig offshore account voor slechts $ 42! Nu ik geld in elke ATM schieten en betalen voor het is slechts 2 $ voor verwijdering ongeacht het bedrag.
Hier is een klein voorbeeld, ik was schieten in het veld office WebMoney. Laten we zeggen dat ik was schieten 200 $, ik moet eerst geld omdat ik niet kon de dollar lift, en een cursus in elektronische currency warmtewisselaar Bank niet wijzigen! Ik heb al verloren 5 dollar. Volgende, display, een andere 12 $ gekoppeld verdiend me $ 200, WebMoney trekken mijn 17 $! Hoe hoger het cijfer, hoe hoger de Commissie. Dat is denk, of 2 keer betalen vebmanâm of volgorde kaart en geld uit ATM dan ooit voor $ 2.
Kunt nemen is reclame, maar ik echt neemt u de kaart en zeer tevreden.
Iedereen die geïnteresseerd is https://payweb.com
----------Toegevoegd 22.02.2012 in 16: 24 — — — — — — — — —-vorige bericht werd gepost 17.02.2012 in 11: 16 — — — — — — — — — —
Mijn vriend besloten ook een account en een kaart om te Payweb, hij werd verteld dat nu genoeg scant, en notariële dokken niet langer nodig. Ging naar hun site en inderdaad!
Ik ontving een brief op èlektronku, die is er een verandering in de tarieven, "als gevolg van de jaarlijkse vergoeding voor het gebruik van score daalt met 33% $ 36 (in plaats van $ 42 + $ 12 als voorheen)! Wij willen ook op attenderen dat de Commissie nu geen geld Payweb zal worden aangerekend en rechtstreeks van uw bankrekening. Wij werken voortdurend onze services te verbeteren en ik hoop dat u tevreden met onze service bent!
----------Toegevoegd 05.04.2012 in 13: 30 — — — — — — — — —-vorige bericht werd gepost 22.02.2012 in 17: 24 — — — — — — — — — —
U kunt gemakkelijk de overdracht van middelen op accounts van andere gebruikers Payweb. Geen kwestie hoe ver waren de ontvangers van betalingen (uw vrienden, familieleden of zakenpartners), als ze een account hebben, zij onmiddellijk geld Payweb zullen ontvangen. Als ze een internationale betaalkaart hebben, geopend met Payweb, kunnen zij geld in elke ATM van de wereld werken met Mastercard. Een overschrijving uit te voeren is vereist begunstigde ID Payweb nummer.
----------Toegevoegd 25.04.2012 in 11: 56 — — — — — — — — —-vorige bericht werd gepost 05.04.2012 in 13: 30 — — — — — — — — — —
Het Payweb programma van de verwijzing is, betekent dit dat Payweb zal betalen u een Commissie voor iedere interne transactie elke gebruiker aangemeld bij uw link Payweb. Deze manier krijg je het geld voor de duur van de activiteit de gebruiker had Payweb link (momenteel vergoeding is USD 0,05 per transactie).

URL LinkBack
Over LinkBacks
Reageren met citaat