Poll resultaten: RVD handelaar 4 Terminal:

Gestemd
19. U stemmen niet in deze enquête
  • De schepen van de computer optimaliseren zwaar vergadering

3 15.79 %
  • Serieus, u moet uw scripts schepen afzonderlijk op de site plaatsen

3 15.79 %
  • Er zijn geen reacties

13 68.42 %
+ Reply to topic
Pagina 7 van 10 ПерваяEerste ... 5 6 7 8 9 ... BijgewerktПоследняя
Weergegeven resultaten: 91 tot 105 van 142
  1. Afzonderlijk bericht # 91
    RVD mede-oprichter
    Reputatie:
    41  = + 41 − 0

Registratie
    02.08.2008
    Adres
    Paphos, Cyprus
    Bedankte (een)
    1
    Dank ontvangen: 93 (posts: 52).
    Bedankt ŝas fix

2. Afzonderlijk bericht # 92
    Newbie
    Reputatie:
    0  = + 0 − 0

Registratie
    13.09.2008
    Adres
    Odessa
    Bedankte (een)
    0
    Dank ontvangen: 0 (posts: 0).
    Bedankt voor de tips. Te reinigen een tak metakvot, helpt niet. Zet de terminal in een lege UPU, dezelfde situatie. Twee GBP/CHF. Er is een andere gedachte?

3. Afzonderlijk bericht # 93
    RVD mede-oprichter
    Reputatie:
    41  = + 41 − 0

Registratie
    02.08.2008
    Adres
    Paphos, Cyprus
    Bedankte (een)
    1
    Dank ontvangen: 93 (posts: 52).
    Ik heb niet bedacht wat het probleem is
    en op een demo en een echte gecontroleerd
    set die it off (scherminfo) op elk paar correspondeert met de titel

4. Afzonderlijk bericht # 94
    Newbie
    Reputatie:
    9  = + 9 − 0

Registratie
    30.07.2009
    Adres
    Odessa, Oekraïne
    Bedankte (een)
    1
    Welkom! Er is een fout opgetreden in upload terminal geschiedenis noteringen op W1 grafiek van de EUR/USD-paar. Verwijderen van bestanden in de map.. hst.RVDTrader 4/geschiedenis/RVDMarkets/Real-, namelijk EURUSD10080.hst (verwijderen andere bestanden op dit paar hst) verandert om het even wat niet. sbivaetsâ wekelijks schema en toont een platte lijn en perioden niet overeenstemmen met de TF W1 en elke 30 min. verdeeld, plus, toont de geschiedenis van paren AUDUSD in plaats van EURUSD. Verwijder de aanhalingstekens geschiedenisbestanden en AUDUSD, EURUSD paar maar Terminal opnieuw opgehaald van het foutieve wekelijks schema. Ik zal hieronder screenshots. Bijvoorbeeld, is hier een screenshot van de afbeeldingen op de FF H4 en foutieve grafiek FF W1.
    eurusd-h4-gifeurusd-w1-gif

Help ontdoen van de fout grafiek W1 aanhalingstekens correct zijn geladen. Het gebeurde aan het einde van vorige week. Wijzigen van indicatoren, "sjablonen-it werkt niet, de geschiedenis van de valuta-paar EURUSD op W1 grafiek nog steeds ten onrechte geladen in de Terminal. Ik zou dankbaar zijn als ik u door hoe helpen kan te ontdoen van dit probleem zonder Terminal, opnieuw te installeren omdat de Terminal is geconfigureerd "de" en volledig onmogelijk maken.

5. Afzonderlijk bericht # 95
    Lokale
    Reputatie:
    7  = Tye − 0

Registratie
    20.08.2010
    Adres
    Oekraïne; Zaporizhzhia regio; Zaporozhye
    Bedankte (een)
    2
    Dank ontvangen: 10 (posts: 10).
    Цитата Bericht van Understanding Посмотреть сообщение
    Welkom! Er is een fout opgetreden in upload terminal geschiedenis noteringen op W1 grafiek van de EUR/USD-paar. Verwijderen van bestanden in de map.. hst.RVDTrader 4/geschiedenis/RVDMarkets/Real-, namelijk EURUSD10080.hst (verwijderen andere bestanden op dit paar hst) verandert om het even wat niet. sbivaetsâ wekelijks schema en toont een platte lijn en perioden niet overeenstemmen met de TF W1 en elke 30 min. verdeeld, plus, toont de geschiedenis van paren AUDUSD in plaats van EURUSD. Verwijder de aanhalingstekens geschiedenisbestanden en AUDUSD, EURUSD paar maar Terminal opnieuw opgehaald van het foutieve wekelijks schema. Ik zal hieronder screenshots. Bijvoorbeeld, is hier een screenshot van de afbeeldingen op de FF H4 en foutieve grafiek FF W1.
    2000 bijlageBijlage 2001

Help ontdoen van de fout grafiek W1 aanhalingstekens correct zijn geladen. Het gebeurde aan het einde van vorige week. Wijzigen van indicatoren, "sjablonen-it werkt niet, de geschiedenis van de valuta-paar EURUSD op W1 grafiek nog steeds ten onrechte geladen in de Terminal. Ik zou dankbaar zijn als ik u door hoe helpen kan te ontdoen van dit probleem zonder Terminal, opnieuw te installeren omdat de Terminal is geconfigureerd "de" en volledig onmogelijk maken.
    Ga naar de dienst citaten archief en er podčist′ geschiedenis en upload een nieuwe... Weet niet. waarom dergelijke tamfrejmy? Het is die tijd pnedel′nikam gesloten/pereotkrylsâ en weer aan het werk!?

6. Afzonderlijk bericht # 96
    Newbie
    Reputatie:
    9  = + 9 − 0

Registratie
    30.07.2009
    Adres
    Odessa, Oekraïne
    Bedankte (een)
    1
    Цитата Bericht van dimeon Посмотреть сообщение
    Ga naar de dienst citaten archief en er podčist′ geschiedenis en upload een nieuwe...

Dimeon
    Citaten archief > Service, kunt u de geschiedenis van de MetaQuotes downloaden (ten minste, zo zegt het venster voordat het downloaden van de geschiedenis van de aanhalingstekens), en ik moet sommige geschiedenis van RVD.

Weet niet. waarom dergelijke tamfrejmy? Het is die tijd pnedel′nikam gesloten/pereotkrylsâ en weer aan het werk!?
    Voor analyse moet u om te bekijken alle FF, ongeacht in welke periode wilt u handel.

7. Afzonderlijk bericht # 97
    Lokale
    Reputatie:
    7  = Tye − 0

Registratie
    20.08.2010
    Adres
    Oekraïne; Zaporizhzhia regio; Zaporozhye
    Bedankte (een)
    2
    Dank ontvangen: 10 (posts: 10).

Dimeon
    Citaten archief > Service, kunt u de geschiedenis van de MetaQuotes downloaden (ten minste, zo zegt het venster voordat het downloaden van de geschiedenis van de aanhalingstekens), en ik moet sommige geschiedenis van RVD.
    Ik doe u niet praten met u uit er zakačival geschiedenis. In plaats van verwijderd gewoon. Download geschiedenis kan en geklemd het HOME Klik op het toetsenbord.

Voor analyse moet u om te bekijken alle FF, ongeacht in welke periode wilt u handel.
    Ik zal niet kijken... alleen op de M1. Hier is het resultaat.
    ONIX-HANDEL.NET

8. Afzonderlijk bericht # 98
    Newbie
    Reputatie:
    9  = + 9 − 0

Registratie
    30.07.2009
    Adres
    Odessa, Oekraïne
    Bedankte (een)
    1
    Dimeon, verwijderd en gedownload-geüpload per ongeluk Het laatste citaat van het paar EURUSD en vorige 1222 van paren AUDUSD. Ik zweer het, de fout is een fout op de servers.

Goed gedaan, uitstekende resultaat), ik vind het moeilijker te... Er is hoop voor verbetering.

9. Afzonderlijk bericht # 99
    Beheerder
    Reputatie:
    13  = + 13 − 0

Registratie
    02.08.2008
    Bedankte (een)
    5
    Dank ontvangen: 108 (posts: 77).
    Geen fouten op servers... Ik denk dat u nodig hebt om het register schoon...

10. Afzonderlijk bericht # 100
    Newbie
    Reputatie:
    9  = + 9 − 0

Registratie
    30.07.2009
    Adres
    Odessa, Oekraïne
    Bedankte (een)
    1
    RVD TMin een branch, adviseren en wat optie om schoon het register, zodat de terminal deze fout was? Computergebruiker sinds 2000, het register, weet niet door hart, maar waar is de fout is gekoppeld aan het register en Nee-onderscheiden weten. In de nog niet gedaan zodanig dat noch de datum onjuist was weergegeven de wekelijkse citeert geschiedenis in 1 paar, en in alle andere om correct weer te geven. In het algemeen, schoon register kan, kan geen kwaad. Sweeps nemen bewezen (CCleaner, Wise Registry Cleaner), verwijderen, handmatig, zo controleren welk kwaad is 100%. Fout fout ergens in de .ini bestanden, Terminal, en ze zijn gecodeerd: / Dus klimmen om een verse Terminal moeten zal. Of u kunt een of andere manier op te lossen dit probleem? Vorige week wordt correct weergegeven, maar alle eerdere toont met paren AUDUSD.

11. Afzonderlijk bericht # 101
    Beheerder
    Reputatie:
    13  = + 13 − 0

Registratie
    02.08.2008
    Bedankte (een)
    5
    Dank ontvangen: 108 (posts: 77).
    Nou gewoon niet helpen, de schoonmakers alleen volledig instellen...

12. Afzonderlijk bericht # 102
    Newbie
    Reputatie:
    9  = + 9 − 0

Registratie
    30.07.2009
    Adres
    Odessa, Oekraïne
    Bedankte (een)
    1
    Controleer of de Terminal. installeren op een schone OS en virtuele machine-effect blijft hetzelfde. Voer 184.173.190.218: 443-ongewijzigd. De Terminal werkt maar week graphics voor EURUSD blijft zoals het screenshot, zelfs bij de Terminal met defoltnymi instellingen. Windows XP SP3 en het woord is ook het zelfde OS. Ik hoop echt dat dit verzuim zullen worden gecorrigeerd.

13. Afzonderlijk bericht # 103
    Super moderator
    Reputatie:
    4  = + 4 − 0

Registratie
    04.03.2009
    Bedankte (een)
    0
    Получено благодарностей: 27 (сообщений: 23).
    Controleer of de Terminal. installeren op een schone OS en virtuele machine-effect blijft hetzelfde. Voer 184.173.190.218: 443-ongewijzigd. De Terminal werkt maar week graphics voor EURUSD blijft zoals het screenshot, zelfs bij de Terminal met defoltnymi instellingen. Windows XP SP3 en het woord is ook het zelfde OS. Ik hoop echt dat dit verzuim zullen worden gecorrigeerd.
    Goedemiddag!

Zorgvuldig keek. Inderdaad, er is een probleem van onze kant. Zal beslissen over de timing, maar niet u omleiden.

14. Afzonderlijk bericht # 104
    Super moderator
    Reputatie:
    4  = + 4 − 0

Registratie
    04.03.2009
    Bedankte (een)
    0
    Получено благодарностей: 27 (сообщений: 23).
    Weergeven van schema week litas probleem opgelost. Vanaf vandaag moet correct worden weergegeven.

15. Afzonderlijk bericht # 105
    Lokale
    Reputatie:
    6  = Tye − 1

Registratie
    19.09.2008
    Adres
    Oekraïne
    Bedankte (een)
    20
    Dank ontvangen: 6 (posts: 5).
    kan niet openen om te testen de integraal van een demo-account...
    "Wanneer u een demo-account, standaard symbolen, zonder het achtervoegsel ik" help me begrijpen....

Informatie over het onderwerp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

Dit onderwerp beoordelingen: 2 (leden: 0, gasten: 2)

Uw rechten

• U kan niet nieuw thema aanmaken
  • U kan niet antwoord op onderwerpen
  • U kan niet sneller bijlagen
  • U kan niet Bewerk uw berichten
Яндекс.Метрика