Allemaal gezond!
Heeft iemand adviseur Iris FX.
Op koppeling Test de Forex vrede leger, bijna een half jaar. Lage eerste kredietopneming en fatsoenlijke opbrengst.
Tijdschema:![]()
Allemaal gezond!
Heeft iemand adviseur Iris FX.
Op koppeling Test de Forex vrede leger, bijna een half jaar. Lage eerste kredietopneming en fatsoenlijke opbrengst.
Tijdschema:![]()
FeserDit is een discussie over Dyk, of zoek? Als de zoekopdracht, tot de tak te schrijven, en als de discussie, meestal de discussie topikpaster draait.
OK, gezamenlijke een hieronder.
Paar: Euro
TF: strategie 1 en 2-H1, H4-3 strategie.
Z.Y. Trek vereist behandeling.
Hier is lečennyj. Maar niet wil werken op Alpari micro-Real Madrid. Kan iedereen vertelt u waarom?
igor2 (24.05.2011), Это_не_медведь (27.05.2011)
VAKIk heb een FHDD op de demoversie van MM van mijn back-werken.
Ik heb een demo klassieke in Alpari ook werken. En hier is dat de micro padla niet wil!![]()
Op mijn Tester schrijft 2011.04.30 16: 12: 03 2011.02.16 10: 27 IrisFx_EA EURUSD, H1: OrderSend fout 4107 en 2011.04.30: 16: 12: 03 2011.02.16 10: 27 IrisFx_EA EURUSD, H1: ongeldige takeprofit voor OrderSend functie
Vertel me wat het probleem zou kunnen zijn?
Ik ben hier ongeveer hetzelfde!![]()
Er is waarschijnlijk een probleem met de nauwkeurigheid van de rapportage. De Alpari was dergelijke een grap dat, in plaats van de 4-th decimale ging met 8-n katten. U kunt proberen te normaliseren van de waarden van vooraf gedefinieerde variabelen en functies die omvatten prijs (Ask prijs, bodprijs, OrderOpenPrice (OrderStopLoss ()) (OrderTakeProfit),...)
NormalizeToDouble (variabele cijfers), enz.
Door de manier, andere DC op Reale geprobeerd iemand een uil uitvoeren?
Bedankt voor de uitleg, maar hoe dat te doen?
VAKof, als je begrijpt of mukle progerov-zoekopdracht. Ik heb niet tot nu.
FeserIk ben sprakeloos vanwege 4 tekens, terwijl al′parâh 5 tekens per seconde. ook, was er geen aanbiedingen, nee er was niet, ik hou van dvižuhu, grijze haren en orgasme, dus trok de test (en met de Alpen en met insty)
Er zijn uilen die vaker verkopenen er was geen transacties
Dit onderwerp beoordelingen: 1 (leden: 0, gasten: 1)