(A) samenvoegen met een onbekende adviseur nog gemakkelijker, voorbeelden van populaire)
(A) samenvoegen met een onbekende adviseur nog gemakkelijker, voorbeelden van populaire)
goed als u rechtstreeks op de echte vešaeš′ afschuwelijk, is dat uw probleem)))))
Voer niet dieper) hoe verder je gaat, hoe meer ik besef dat je op de grond, minder dan een jaar)))
Ik vraag me af hoeveel adviseurs u breken kunt voordat u begrijpen hoe ze werken en loyaliteit.
Over "verschrikkelijk"-kwestie. U kunt samenvoegen en de veelgeprezen adviseur, als hij niet aan TC.)) Of verkeerd?
при чем тут разрекламированный?)))
ты что сразу вешаешь разрекламированный?))
да хоть из пентагона советник, или от баффета, я пока не протестирую я не вешаю))
Ja Nee, had om naar te kijken als de hang "" iron"bewezen,", "werken". Zelfs test in goede trouw. En het allemaal soepel in test-modus. Maar op de echte link niet verwerkt. Of de TC doet zelf niet rechtvaardigt. En dan de eigenaar was klagen over:, zeggen dat, slivator (praten over haar was, door de manier). En een nieuwe kijk en ging spleet. Dus ik vraag me af hoe lang je kunt gaan en kappen)) is niet alleen om gemakkelijker.
Maar Buffett is cool) Ržët, misschien?)) Een of andere manier heb ik script met band rogge))
Tin) Ilan) Martini moločniki die 1-2 maand iets gehoord over Forex)
soms niet goed voor kodingu TSki, zoals bijvoorbeeld grafische analyses, of handel voor optionele niveaus, volume...
U zeuren en ZEUREN.benijd niet....
En ik denk dat: Tin. Nou, met Martin, werk en oud-oom, en zelfs is. Ik doe echter helemaal niet interessant. Als opties.
Echter, mijn bescheiden persoon-niet een reden om te spreken in deze thread.))
Als er iemand anders, misschien vertellen een hack Counsellor beter niet geld te besteden aan zijn schrijven.
spleet al deze winst maker, en zijn niet zo voordelig vypendrivalsâ protesteren dat hij...in de naburige tak adverteert op alle forums postit....
Hallo!
Iemand kan helpen met dit wonder. Ik zou het waarderen. Dank u bij voorbaat.
indikator.rar
Dit onderwerp beoordelingen: 2 (leden: 0, gasten: 2)