Kjære utviklere! Jeg ber om din hjelp!
Vedlegg 1611
Etter at han innså at for handel på Forex hender har jeg ikke nok kvaliteter som er nødvendig til handelsmann, å søke råd. Jeg har prøvd mange – takk Gud, de er nok.
Nå oppdatert gonâû terminatorer. Det hadde satt ekstra lys, de er også i arkivet. Ikke otmahivajtes′ umiddelbart. Terminator kanskje en dag našlepat′ fra 30 til 80% fra innskuddet, og kan flette alle per time som presser hardt eiendeler. På denne anledning hadde jeg ideen, kanskje du kan hjelpe oss med å oversette det til virkelighet.
For å unngå drenering innskuddet, må du legge til muligheten for omsorg posisjon minus et visst antall elementer angi lokirovočnoj priser. Lønnsom posisjon til å oppnå en profitt dolivat′. Det er ta gevinst er følgende rekkefølge. Dermed kan du gå for timer på slutten pris. Og ennå, som terminator hadde en virtuell ta fortjeneste, stoppe tap og etterfølgende Stopp.
Kanskje noen av disse funksjonene for Terminator jeg allerede finnes, bare jeg-profane motsetningen i MetaEditor programmet, og kan ikke finne dem. Behage hjelpe hvis finner tid.