+ Svare på tema
Side 1 av 2 1 2 OppdatertПоследняя
Viser resultatene 1 til 15 av 21
  1. Feilmeldingen separat # 1
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    12.12.2011
    Adresse
    Her og nå
    Meldinger
    12
    Takket (en)
    2
    Mottatt takk: 4 (innlegg: 3).
    Til min store forbauselse la, jeg fant på delen Forum RVD, eller minst en gren som er viet til newbies. Jeg åpnet den spesielt for handelsfolk og investorer som ikke har mye erfaring i arbeid på Forex, men det er en stor ønske om å lære og praktisere, får ny informasjon. Spør den erfarne handelsfolk og investorer vurdere nedlatende til deg som synes vanlig, og noen ganger titt i denne tråden å utdanne unge.

2. Feilmeldingen separat # 2
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meldinger
    15
    Takket (en)
    0
    Mottatt takk: 2 (innlegg: 2).
    Her er det første spørsmålet. Jeg er personlig interessert i handel med konsulenter. Som er relevante for nybegynnere og en rådgiveren som kjøpte bedre: alle råd som godt, eller gjorde du skrive (programmerere skriver i rekkefølge). Gitt, som erfaring av handel "håndterer" i flere måneder allerede tilgjengelig.)) Fordi newbies vanligvis sende "håndterer" solgte.))

3. Feilmeldingen separat # 3
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    13.12.2011
    Meldinger
    6
    Takket (en)
    3
    Mottatt takk: 0 (innlegg: 0).
    Og håndterer du til demo har handlet?

4. Feilmeldingen separat # 4
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    12.12.2011
    Adresse
    Her og nå
    Meldinger
    12
    Takket (en)
    2
    Цитата Melding fra Eshwar Посмотреть сообщение
    Her er det første spørsmålet. Jeg er personlig interessert i handel med konsulenter. Som er relevante for nybegynnere og en rådgiveren som kjøpte bedre: alle råd som godt, eller gjorde du skrive (programmerere skriver i rekkefølge). Gitt, som erfaring av handel "håndterer" i flere måneder allerede tilgjengelig.)) Fordi newbies vanligvis sende "håndterer" solgte.))
    Цитата Melding fra Врединко Посмотреть сообщение
    Og håndterer du til demo har handlet?
    Ja, spørsmål sto opp på demo eller ekte konto du handlet, minst mikrosčëte. Det er en veldig stor forskjell i psykologi av handel luft (demo) og real arbeide med ekte penger. Hvis du allerede har noen erfaring med dette arbeidet, og har utviklet noen strategi-rådgiver du er ikke lenger nødvendig. Vellykket (vel, relativt godtroboter har to kategorier). De fleste newbies, selv uten erfaring på demo, ta en ferdige rådgivere og litt tid de handlet. Men det klar til å svare rådgiver til endringer i globale markedet og i flettinger, før eller senere, og i de fleste tilfeller uventet-bringes til en 3-4% per uke, og plutselig er. Spesielt denne synd hver gratis graali inn Ilanov og Izhe med dem basert på Martin. Og personer med lang erfaring i markedet og sin egen strategi, arbeidet med historien og virkeligheten, eller skrive rådgiver eller har hjernen. Med denne erfaringen, kan de være trygg på at deres strategi rådgiver ikke sol′ët alt i den første uken, og alle plutselige endringer i markedet eller virkningen av nyheter de kan enkelt justere manuelt.

5. 2 brukere si takk til statusen for denne nyttig innlegg:

Врединко (30.01.2012), Татьяна Ивановна (27.01.2012)

6. Feilmeldingen separat # 5
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meldinger
    15
    Takket (en)
    0
    På cent... Fortsett til suûs′. Dermed trenger ikke Advisor? Eller vil du rekkefølgen skrive å ikke ta risiko med klar? Flettingen jeg ikke vil.
    Цитата Melding fra Status Посмотреть сообщение
    к тому же любые резкие изменения на рынке или влияние новостей они могут легко откорректировать вручную.
    Her er en annen sak: handle på nyheter som en nybegynner ikke er skinner? Aldri ville trodd at nyheter ville påvirke arbeidet til expert advisor.

7. Feilmeldingen separat # 6
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    13.12.2011
    Meldinger
    6
    Takket (en)
    3
    торговля по новостям новичку тоже не светит?
    I prinsippet, skinner))) arbeidet med nyheter bestemmes av kjøretøyet. Hvis du handler intradej, unaccounted-for partikkel nyheter kan du vise tegnet (jeg vil anbefale foten, på kratkosroke).
    новости могут как-то повлиять на работу советника
    Vel med mindre avslutningstransaksjoner ved plutselige prisen bevegelse overfor det er, som jeg forstår det

8. Feilmeldingen separat # 7
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meldinger
    6
    Takket (en)
    2
    Mottatt takk: 1 (innlegg: 1).
    Og jeg har et spørsmål, hvilken valuta Sammenkoble en nybegynner er det best å starte arbeidet?

9. Feilmeldingen separat # 8
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    13.12.2011
    Meldinger
    6
    Takket (en)
    3
    Ærlig, er det enklere å opplyse hva fungerer ikke. For eksempel generelt akseptert "komplekse" paret: GBP/USD, USD/JPY. For å velge valuta pair, jeg anbefaler poanalizirovat′ grafikk denne par på forskjellige tidsrammer og vurdere hva slags bevegelser og volatilitet passer kjøretøyet (eller minst predilections og peculiarities av natur).

10. Feilmeldingen separat # 9
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meldinger
    15
    Takket (en)
    0
    В принципе светит ))) Ваша работа с новостями будет определяться вашей ТС. Если торгуете интрадей, неучтенная новость вам может показать характер (рекомендую стопы на краткосроке).
    Det er Ja. Handel nyheter intradej jeg ikke anbefaler, fordi det er lønnsomt.
    Vel med mindre avslutningstransaksjoner ved plutselige prisen bevegelse overfor det er, som jeg forstår det
    Og hvis hender til å lukke tap-making avtale?

Татьяна Ивановна
    Og jeg har et spørsmål, hvilken valuta Sammenkoble en nybegynner er det best å starte arbeidet?
    Mest populære-EUR/USD, det er gitt som et eksempel i litteratur... personlig, jeg finner disse eksemplene er det vanskelig å matche andre par, de oppfører seg forskjellig.

11. 1 bruker sier Takk Eshwar for denne nyttig innlegg:

12. Feilmeldingen separat # 10
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    13.12.2011
    Meldinger
    6
    Takket (en)
    3
    Og hvis hender til å lukke tap-making avtale?
    Selvfølgelig, kan og bør være. spesielt hvis nådd nedgang der MM gjør det lukke avtale. Shopper om virkningen av nyheter på arbeidet til expert advisor.

13. Feilmeldingen separat # 11
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    12.12.2011
    Adresse
    Her og nå
    Meldinger
    12
    Takket (en)
    2
    Цитата Melding fra Татьяна Ивановна Посмотреть сообщение
    I noen tilfeller gir de beste resultatene ett par, alle andre. Alt avhenger av din forex trading strategi. Du er forgjeves conspiring å intradej. Og en nybegynner kan aktivt pipsovat′, du bare velge forutsigbar par med høy amplitude av prisen bevegelse. GBP/USD-store amplitude, og hennes oppførsel ofte samsvarer ikke med resultatene av teknisk analyse, en vektet mellomlang sikt strategi, er det ikke egnet for pipsovki-akkurat høyre. CHF/JPY-så uforutsigbar par, som kan brukes bare for pipsovki. EUR/CHF-ofte blader i flat, kan du vente måneder, trend og forblir eneste pipsovat′. for andre par å velge strategier basert på hvordan teknisk analyse som spådommer. Den mest forutsigbare AUD/USD, NZD/USD, USD/CHF og dollar/CAD. Og her er det EUR/USD, jeg vil ikke anbefale den uerfarne handelsmann for mange fallgruvene.

14. 1 bruker sier Takk Status for denne nyttig innlegg:

Врединко (02.02.2012)

15. Feilmeldingen separat # 12
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meldinger
    6
    Takket (en)
    2
    så langt jeg forstår, nybegynner er best å starte med en kort salg?

16. Feilmeldingen separat # 13
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    01.02.2012
    Adresse
    Russland
    Meldinger
    4
    Takket (en)
    1
    Venner anbefales til vnikaû i Forex trading, PAMM investere. Kan du anbefale en ressurs for å utforske PAMM systemet?

17. Feilmeldingen separat # 14
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    12.12.2011
    Adresse
    Her og nå
    Meldinger
    12
    Takket (en)
    2
    Цитата Melding fra Дмитрий Посмотреть сообщение
    Venner anbefales til vnikaû i Forex trading, PAMM investere. Kan du anbefale en ressurs for å utforske PAMM systemet?
    Generell informasjon om PAMM-systemet – det offisielle nettstedet RVD-markeder. Det er et godt utvalg av detaljert artikler om å investere i PAMM-kontoen og erklæring om åpning av konto i RVD.

---------- Добавлено в 11:55 ---------- Предыдущее сообщение было размещено в 11:42 ----------

Цитата Melding fra Татьяна Ивановна Посмотреть сообщение
    så langt jeg forstår, nybegynner er best å starte med en kort salg?
    Nybegynner er best å starte med å lese bøker og artikler om ForexЕсли серьёзно, теория трейдеру нужна в определённых объёмах, но потом необходима практика на демо с параллельной работой с ПАММами. Дмитрий поступает совершенно верно - пока нет опыта, вкладывает в ПАММ-счета и изучает поведение валют на реальных деньгах. Og om kratkosroka-Ja, kanskje, bedre start med intradeâ, hvis bare for å regne ut den tekniske siden av handel, sekvens med handlinger.

18. 1 bruker sier Takk Status for denne nyttig innlegg:

Дмитрий (08.02.2012)

19. Feilmeldingen separat # 15
    Nybegynner
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meldinger
    6
    Takket (en)
    2
    Vel om bøker og artikler er forståelig hver dag som tilegne noen timer. Det ville være en god idé å ta sikkerhetskopi av teorien.

Informasjon om emnet

Brukere som viser dette emnet

Dette emnet vurderinger: 1 (medlemmer: 0, gjester: 1)

Koder på dette emnet

Dine rettigheter

• Du kan ikke Opprette nytt emne
  • Du kan ikke svare på emner
  • Du kan ikke raskere vedlegg
  • Du kan ikke redigere ditt innlegg
Яндекс.Метрика