Til min store forbauselse la, jeg fant på delen Forum RVD, eller minst en gren som er viet til newbies. Jeg åpnet den spesielt for handelsfolk og investorer som ikke har mye erfaring i arbeid på Forex, men det er en stor ønske om å lære og praktisere, får ny informasjon. Spør den erfarne handelsfolk og investorer vurdere nedlatende til deg som synes vanlig, og noen ganger titt i denne tråden å utdanne unge.![]()

URL-Adressen for LinkBack
Om LinkBacks
Svare med sitat
roboter har to kategorier). De fleste newbies, selv uten erfaring på demo, ta en ferdige rådgivere og litt tid de handlet. Men det klar til å svare rådgiver til endringer i globale markedet og i flettinger, før eller senere, og i de fleste tilfeller uventet-bringes til en 3-4% per uke, og plutselig er. Spesielt denne synd hver gratis graali inn Ilanov og Izhe med dem basert på Martin. Og personer med lang erfaring i markedet og sin egen strategi, arbeidet med historien og virkeligheten, eller skrive rådgiver eller har hjernen. Med denne erfaringen, kan de være trygg på at deres strategi rådgiver ikke sol′ët alt i den første uken, og alle plutselige endringer i markedet eller virkningen av nyheter de kan enkelt justere manuelt.
Og om kratkosroka-Ja, kanskje, bedre start med intradeâ, hvis bare for å regne ut den tekniske siden av handel, sekvens med handlinger.