Hallo, verden!

Jeg tror at informasjonen som følger vil være nyttig til mange.

Min core inntekter på Internett. Du mange betale for obnaličiku elektroniske penger? Jeg er, Ja. Bedre lønn. Men jeg har funnet en enkel og billig måte.

Jeg åpnet konto med Payweb (det er gratis) og bestilte fra dem debitovuû kart, som jeg har gitt en full størrelse offshore konto for bare $ 42! Nå jeg skyte penger i en hvilken som helst Minibank og betale for det er bare $ 2 for sletting uavhengig av beløpet.

Her er et lite eksempel, jeg var skyting i feltet kontoret WebMoney. La oss si at jeg var skyting 200 $, det første jeg må endre penger fordi jeg ikke kunne løfte dollar, og et kurs i elektronisk valuta exchanger ikke Bank! Jeg har allerede mistet $ 5. Neste, skjerm, en annen 12 $ kombinert med tjent meg $ 200, WebMoney trekke tilbake min 17 $! Jo mer, jo høyere Kommisjonen. Som er tror, eller 2 ganger betale vebmanâm eller ordre kortet og ta ut penger fra Minibank og deretter noensinne for $ 2.

Kan ta er reklame, men jeg virkelig ta kortet og svært fornøyd.

Alle som er interessert https://payweb.com

----------Lagt til 22.02.2012 i 16: 24 – – – – – – – — —-forrige meldingen ble lagt inn 17.02.2012 i 11: 16 – – – – – – – – – –

Min venn besluttet å også gjøre en konto og kort for Payweb, han ble fortalt at nå nok skanner og notarized docks ikke lenger nødvendig. Gikk til webområdet deres og faktisk!

Jeg fikk et brev på èlektronku, at det har vært en endring i tariffer, "som et resultat av den årlige avgiften for bruk av score gikk ned med 33% til $ 36 (i stedet for $ 42 + $ 12 som før)! Vi vil også gjerne trekke oppmerksomheten din at Kommisjonen nå vil bli belastet ingen penger Payweb og direkte fra din bankkonto. Vi arbeider kontinuerlig for å forbedre tjenestene våre, og håper at du er fornøyd med vår tjeneste!

----------Lagt til 05.04.2012 i 13: 30 – – – – – – – — —-forrige meldingen ble lagt inn 22.02.2012 i 17: 24 – – – – – – – – – –

Du kan enkelt overføre penger til kontoer for andre brukere Payweb. Uansett hvor langt var mottakerne av betalinger (venner, slektninger eller forretningspartnere), hvis de har en konto, vil de motta penger, Payweb umiddelbart. Hvis de har en internasjonal debetkort, åpnet med Payweb, kan de ta ut penger i en hvilken som helst ATM av verden arbeider med Mastercard. Å utføre en overføring er nødvendige utbetalingsmottakeren Payweb ID-nummer.

----------Lagt til 25.04.2012 i 11: 56 – – – – – – – — —-forrige meldingen ble lagt inn 05.04.2012 i 13: 30 – – – – – – – – – –

Payweb er henvisning programmet, betyr dette at Payweb vil betale en provisjon for noen intern transaksjon hver bruker som er logget på din koble sammen Payweb. Denne måten du får penger for varigheten av aktiviteten brukeren hadde Payweb kobling (øyeblikket vederlag er USD 0,05 per transaksjon).