Hvorfor jeg ikke kan dataoverføre historie i terminalen som beskrevet i ett av innleggene, det enten bare henger eller forlater bare det faktum at det er.
Gjøre instruksjonene som er lagt ut her: åpne en Mt4-servicetilbud arkiv-import-oversikt-Velg filen pakkes ned fra område (med skilletegn sette et komma)-hengde eller OK, men de trenger ikke bare tilbud som var før det.Og tidsrammen nødvendig tilbud i M1 for en lang periode (og på de fleste de) i MT4 3-4 dager.
for å være ærlig er jeg ikke importert aldri så... Jeg konvertiroval ved hjelp av skript, som beskrevet i andre tråden det synes... kopiere csv-filen i mappen eksperter/filer og kjøre skriptet Dukasa. Og siden du gjør det er mulig at du må vente lenge til prosedyren fordi filen stor... Vel kanskje ikke de komma som skilletegnene, og semikolon (vanligvis for csv-format). Prøv et semikolon skilletegn innlegge
Prøvd det, ikke hjelper.
Angivelig jeg helt uten armlener, som prøvde og csv laste ned instruksjonene her Regler for design, utvikling, test, evaluering og optimalisering av handelssystemer på markedet FOREX (FOREX) men også, ikke publisert.![]()
Her er instruksjoner jeg handlet bare krivovataâ http://forum.rvdinvestmentgroup.com/forum-2-brokerskaya-kompaniya-RVD-Markets-Limited/Thread-7093-Real-testirovanie-platformy-rvdtrader-4-a/page-11.html#post152726
Det er mer å lese tråden, jeg stille spørsmål, jeg også gjorde ikke du... men jeg var bare ekte oppslag og ikke bare få tilbud arkivet... men det er alt du kan gjøre... lese der... Jeg har bare går over igjen gjort og fikk historien på pund med året 2007
Alt du se, enn si første nesten feilfri gjennomføring av teknologien i seg selv er ferdig
og motta aggregert tilbud
SebastianPerreira (20.12.2011)
og arkivene er oppdaterte virkelige koblinger i første innlegget"inntil denne uken, "?
er noen her?
Vennligst send en normal historie med RVD for alle par. Minst ett minutt.
Dette emnet vurderinger: 2 (medlemmer: 0, gjester: 2)