+ Svara på ämne
Sida 1 av 2 1 2 UppdateradПоследняя
Visar resultat 1 till 15 av 21
  1. Meddelande separat # 1
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    12.12.2011
    Adress
    Här och nu
    Meddelanden
    12
    Tackade (a)
    2
    Fått tack: 4 (inlägg: 3).
    Till min stora förvåning jag hittade på avsnittet Forum RVD, eller åtminstone en filial ägnas åt nybörjare. Jag öppnade det speciellt för handlare och investerare som inte har mycket erfarenhet av arbete på Forex, men det finns en stor önskan att lära sig och praktisera, att få nya uppgifter. Fråga erfarna handlare och investerare anser nedlåtande att du som verkar vara vanligt förekommande, och ibland peek i denna tråd-att utbilda ungarna.

2. Meddelande separat # 2
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meddelanden
    15
    Tackade (a)
    0
    Fått tack: 2 (inlägg: 2).
    Här är den första frågan. Personligen är jag intresserad av handel med rådgivare. Som är relevanta för nybörjare och en kurator som köpt bättre: alla råd som god, eller skrev ni (programmerare skriver i ordning). Som att erfarenheter av handel "hanterar" under flera månader redan finns tillgängliga.)) Eftersom nybörjare vanligtvis skickar "hanterar" säljs.))

3. Meddelande separat # 3
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    13.12.2011
    Meddelanden
    6
    Tackade (a)
    3
    Fått tack: 0 (inlägg: 0).
    Och hanterar du demo har handlas?

4. Meddelande separat # 4
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    12.12.2011
    Adress
    Här och nu
    Meddelanden
    12
    Tackade (a)
    2
    Цитата Meddelande från Eshwar Посмотреть сообщение
    Här är den första frågan. Personligen är jag intresserad av handel med rådgivare. Som är relevanta för nybörjare och en kurator som köpt bättre: alla råd som god, eller skrev ni (programmerare skriver i ordning). Som att erfarenheter av handel "hanterar" under flera månader redan finns tillgängliga.)) Eftersom nybörjare vanligtvis skickar "hanterar" säljs.))
    Цитата Meddelande från Врединко Посмотреть сообщение
    Och hanterar du demo har handlas?
    Ja, den frågan uppstod på demo eller riktiga konto du handlas, minst mikrosčëte. Det är en mycket stor skillnad i psykologi handel luft (demo) och verkliga arbeta med riktiga pengar. Om du redan har viss erfarenhet av detta arbete har utvecklat vissa strategi-rådgivare som du inte längre behövs. Framgångsrikt (well, relativt välrobotar har två kategorier). De flesta nybörjare, även utan erfarenhet på demo, ta en färdiga rådgivare och tid de handlas. Men redo att agera rådgivare till globala marknadsförändringar och sammanslagningar, förr eller senare, och i de flesta fall oväntat-förs till en 3-4% per vecka och plötsligt allt är över. Särskilt denna synd varje fri graali typ Ilanov och Izhe med dem baserat på Martin. Och personer med omfattande erfarenhet av marknaden och sin egen strategi, arbetat med historia och verkligheten, eller skriva rådgivaren eller har hjärnor. Med denna erfarenhet, de kan lita på att deras strategi rådgivare inte sol′ët allt i den första veckan, och alla plötsliga förändringar i marknaden eller effekterna av nyheter de kan lätt justeras manuellt.

5. 2 användare säga tack till Status för det här användbara inlägget:

Врединко (30.01.2012), Татьяна Ивановна (27.01.2012)

6. Meddelande separat # 5
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meddelanden
    15
    Tackade (a)
    0
    På cent... fortsätta till suûs′. Därmed behöver inte rådgivare? Eller vill du att skriva att inte ta risker med redo? Koppla inte vill jag.
    Цитата Meddelande från Status Посмотреть сообщение
    к тому же любые резкие изменения на рынке или влияние новостей они могут легко откорректировать вручную.
    Här är det en annan sak: handel på de nyheter som en nybörjare inte är lyser? Aldrig trodde att Nyheter skulle påverka arbetet som de sakkunniga rådgivaren.

7. Meddelande separat # 6
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    13.12.2011
    Meddelanden
    6
    Tackade (a)
    3
    handel på news en nybörjare är inte lyser?
    I princip lyser))) ditt arbete med nyheter kommer att fastställas av din bil. Om du handel intradej, du unaccounted-for partikel nyheter kan visa tecknet (jag skulle rekommendera foten, vid kratkosroke).
    Nyheter kan påverka arbetet i rådgivaren
    Även om UB-transaktioner vid plötsliga pris rörlighet motsatt är det, såvitt jag förstår

8. Meddelande separat # 7
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meddelanden
    6
    Tackade (a)
    2
    Fått tack: 1 (inlägg: 1).
    Och jag har en fråga, vilken valuta parkoppla en nybörjare är det bäst att börja arbeta?

9. Meddelande separat # 8
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    13.12.2011
    Meddelanden
    6
    Tackade (a)
    3
    Ärligt talat, är det lättare att meddela vad som inte fungerar. Till exempel den vedertagna "komplexa" par: GBP/USD, USD/JPY. Markera en valutaparet, jag rekommendera poanalizirovat′ grafik här paret på olika tidsramar och bedöma arten av rörelser och volatilitet passar din bil (eller åtminstone läggning och egenheter karaktär).

10. Meddelande separat # 9
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meddelanden
    15
    Tackade (a)
    0
    I princip lyser))) ditt arbete med nyheter kommer att fastställas av din bil. Om du handel intradej, du unaccounted-for partikel nyheter kan visa tecknet (jag skulle rekommendera foten, vid kratkosroke).
    Det är ja. Handel Nyheter intradej jag inte rekommenderar, eftersom det är olönsamma.
    Även om UB-transaktioner vid plötsliga pris rörlighet motsatt är det, såvitt jag förstår
    Och om händerna att stänga förlustbringande affär?

Tatjana Ruzina
    Och jag har en fråga, vilken valuta parkoppla en nybörjare är det bäst att börja arbeta?
    Mest populära-EUR/USD, den ges som exempel i litteratur... Jag anser personligen att dessa exempel är det svårt att matcha de andra par, de beter sig annorlunda.

11. 1 användare säger tack Eshwar för det här användbara inlägget:

12. Meddelande separat # 10
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    13.12.2011
    Meddelanden
    6
    Tackade (a)
    3
    Och om händerna att stänga förlustbringande affär?
    Naturligtvis kan och bör vara. särskilt om nått nedgångar där MM gör det nära affären. Shopper om effekten av nyheter om arbetet i den sakkunniga rådgivaren.

13. Meddelande separat # 11
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    12.12.2011
    Adress
    Här och nu
    Meddelanden
    12
    Tackade (a)
    2
    Цитата Meddelande från Татьяна Ивановна Посмотреть сообщение
    Under vissa omständigheter ger det bästa resultatet ett par, alla andra. Allt beror på ditt forex trading strategi. Du förgäves ha konspirerat för intradej. Och nybörjare kan aktivt pipsovat′, du väljer helt enkelt de förutsägbara par med hög amplitud pris rörlighet. GBP/USD-stora amplitud och hennes beteende ofta matchar inte resultaten av teknisk analys, en vägda strategi på medellång sikt är det inte lämpar sig för pipsovki-bara rätt. CHF/JPY-så oförutsägbart par, som får användas endast för pipsovki. EUR/CHF-ofta löv i lägenhet, kan du vänta månader, trend och fortfarande bara pipsovat′. andra par att välja strategier baserat på hur teknisk analys som förutsägelser. Den mest förutsägbara AUD/USD, USD/USD, USD/CHF och USD/CAD. Och här är EUR/USD, jag skulle inte rekommendera den oerfarna handlare-alltför många fallgropar.

14. 1 användare säger tack Status för det här användbara inlägget:

Врединко (02.02.2012)

15. Meddelande separat # 12
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meddelanden
    6
    Tackade (a)
    2
    såvitt jag förstår, är det bäst att börja med en kort försäljning nybörjare?

16. Meddelande separat # 13
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    01.02.2012
    Adress
    Ryssland
    Meddelanden
    4
    Tackade (a)
    1
    Vänner rådde fram till vnikaû i Forex trading, PAMM investerar. Kan du rekommendera en resurs för att utforska PAMM systemet?

17. Meddelande separat # 14
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    12.12.2011
    Adress
    Här och nu
    Meddelanden
    12
    Tackade (a)
    2
    Цитата Meddelande från Дмитрий Посмотреть сообщение
    Vänner rådde fram till vnikaû i Forex trading, PAMM investerar. Kan du rekommendera en resurs för att utforska PAMM systemet?
    Allmän information om PAMM-systemet-den officiella webbplatsen RVD marknader. Det finns ett bra urval av detaljerade artiklar om investerar i PAMM-konto och uttalande om öppnande av konto i RVD.

----------Lades till i 11: 55 — — — — — — — — —-föregående meddelande bokfördes i 11: 42 — — — — — — — — — —

Цитата Meddelande från Татьяна Ивановна Посмотреть сообщение
    såvitt jag förstår, är det bäst att börja med en kort försäljning nybörjare?
    Nybörjare är det bäst att börja med att läsa böcker och artiklar på ForexOm teorin på allvar, handlare behöver särskilda belopp, men sedan behöver praxis på demo med flankerad med PAMMami. Dmitrij är helt rätt-det finns ingen erfarenhet av att investera i PAMM-konton och undersöker beteendet för utbyte riktiga pengar. Och om kratkosroka-Ja, kanske bättre börja med intradeâ, om så bara för att den tekniska sidan av handeln, följd av åtgärder.

18. 1 användare säger tack Status för det här användbara inlägget:

Дмитрий (08.02.2012)

19. Meddelande separat # 15
    Nybörjare
    Rykte:
    0  = + 0 − 0

Registrering
    29.12.2011
    Meddelanden
    6
    Tackade (a)
    2
    även om böcker och artiklar är förståeligt varje dag att ägna några timmar. Det skulle vara bra att säkerhetskopiera teorin.

Information om ämnet

Användare som visar detta ämne

Det här avsnittet Recensioner: 1 (medlemmar: 0, gäster: 1)

Taggar om detta ämne

Dina rättigheter

• Du Det går inte att Skapa nytt ämne
  • Du Det går inte att svara på ämnen
  • Du Det går inte att snabbare bilagor
  • Du Det går inte att Redigera dina inlägg
Яндекс.Метрика