Till min stora förvåning jag hittade på avsnittet Forum RVD, eller åtminstone en filial ägnas åt nybörjare. Jag öppnade det speciellt för handlare och investerare som inte har mycket erfarenhet av arbete på Forex, men det finns en stor önskan att lära sig och praktisera, att få nya uppgifter. Fråga erfarna handlare och investerare anser nedlåtande att du som verkar vara vanligt förekommande, och ibland peek i denna tråd-att utbilda ungarna.![]()

LinkBack URL
Om LinkBacks
Svara med offert
robotar har två kategorier). De flesta nybörjare, även utan erfarenhet på demo, ta en färdiga rådgivare och tid de handlas. Men redo att agera rådgivare till globala marknadsförändringar och sammanslagningar, förr eller senare, och i de flesta fall oväntat-förs till en 3-4% per vecka och plötsligt allt är över. Särskilt denna synd varje fri graali typ Ilanov och Izhe med dem baserat på Martin. Och personer med omfattande erfarenhet av marknaden och sin egen strategi, arbetat med historia och verkligheten, eller skriva rådgivaren eller har hjärnor. Med denna erfarenhet, de kan lita på att deras strategi rådgivare inte sol′ët allt i den första veckan, och alla plötsliga förändringar i marknaden eller effekterna av nyheter de kan lätt justeras manuellt.
Och om kratkosroka-Ja, kanske bättre börja med intradeâ, om så bara för att den tekniska sidan av handeln, följd av åtgärder.