Anledningen till att jag inte kan hämta historia i terminalen som beskrivs i ett av inlägg, det bara là ¥ ser sig eller lämnar endast det faktum att det finns.
Göra instruktionerna som anges här: öppna en Mt4-serviceofferter Arkiv-import-översikt-Välj den uppackade filen hämtas från webbplatsen (avgränsad put kommatecken)-hängda eller OK, men de behöver inte bara citat som var innan.Och tidsramen som krävs citattecken i M1 för en lång period (och mest de) i MT4 3-4 dagar.
ärligt mig jag inte importerade någonsin så... Jag konvertiroval med hjälp av skript, beskrivs i andra tråden som verkar... Kopiera csv-filen i mappen experter/filer och köra skriptet Dukasa. Och eftersom ni gör det möjligt att behöva vänta länge till förfarandet eftersom filen enorma... Väl kanske inte kommatecken skiljetecken och semikolon (vanligtvis för csv-format). Prova en semikolon-avgränsare i
Försökt det, inte hjälper.
Uppenbarligen I helt armless, som försökte och csv instruktioner för nerladdning här Regler för konstruktion, utveckling, test, utvärdering och optimering av handelssystem på marknaden FOREX (FOREX) men också inte publicerade.![]()
Här är de instruktioner jag agerade endast krivovataâ http://forum.rvdinvestmentgroup.com/forum-2-brokerskaya-kompaniya-rvd-Markets-Limited/Thread-7093-Real-testirovanie-platformy-rvdtrader-4-a/page-11.html#post152726
Det finns mer att läsa i tråden, jag ställa frågor, jag inte alltför du... men jag var bara riktiga uppslag och inte bara få offerter Arkiv... men det är alla gör du... Läs there… Jag har igår över igen gjort och fick historien på pundet med 2007 år
Allt du ser, låt vara klar första nästan perfekt körningen av tekniken själv
och ta emot aggregerade offerter
SebastianPerreira (20.12.2011)
och arkiven är uppdaterade verkliga länkar i första inlägget"fram till den här veckan "?
är någon här?
Skicka in en normal historia med RVD för alla par. Minst en minut.
Det här avsnittet Recensioner: 1 (medlemmar: 0, gäster: 1)