Jag skulle vilja påpeka, i mitt yttrande, obojdënnyj, enkel nog, men fortfarande en stor Turkiet:
![]()
Om du vill använda olika inställningar, väljer du manuellt:
RADIUS-5 (alternativet att sammanställa olika par)
goldenSpiralCycle-1.618 (enligt min åsikt bör inte ändras)
accurity 0.1618- (enligt min åsikt bör inte ändras)
Jag rekommenderar det "spela upp".... med olika alternativ ger olika resultat, inte dåligt eller bra, nämligen olika natur.... det vill säga säga det första alternativet, anger punkten spridas, medan den andra handen alternativ pris flyttas smidigt genom spiralen...
Att enligt min åsikt måste du:
1) anges att ta bort spiralen och bygga om en annan tidsplan (hon själv är en viktig topp)
2) helt i kodexen också under MQ5
3) att plocka upp optimala parametrar.
1 och 2-för programmerare
3-offentliga användare.
TURKIET HÄR http://slil.ru/28758273
Upphovsrätt beskrivning (ENG):
Upphovsrätt beskrivning (ENG översatt av PROMT):Fibonacci spiralen är en av de största verktyg som välgjord av fantastiska Fibonacci sekvens och siffror. Det anses av många handlare är det ultimata verktyget för att förutsäga mänskligt beteende på de finansiella marknaderna. Bildandet av en Fibonacci spiral kan även ses i naturen på skal, kronblad av blommor, utsäde cheferna, ett arrangemang av blad och system, och även i glaxies.
Fibonacci spiralen är en särskild spiral som växer från center i förhållandet Fibonacci 1.618, som också kallas det Gyllene snittet. Varje gång spiralen gör en fullständig tur utökar det själv med Fibonacci förhållandet.
Denna indikator kommer rita Fibonacci gyllene spiral i diagrammet. Det är mycket enkel och mycket flexibel att använda, men du måste förstå ursprungliga inställningar innan du använder den.
-radie: är den ursprungliga radien för att rita spiralen.
-goldenSpiralCycle: den här parametern representerar hur många cyklar eller spiralen svängar har att gå innan det ökas med det Gyllene snittet. (standard är: 1)
-clockWiseSpiral: när värdet är true indikatorn kommer att rita den medurs spiralen och när det är falskt det kommer rita en räknare medsols spiral.
-spiralColor1, spiralColor2: färger i plottas spiralen.
När indikatorn för att initiera ritar den torg och en spiral. Om torget inte är korrekt skalad du kan ändra storlek på det och att spiralen inte ritas om på nästa kommande pris bocken. Du bör skala om torget tills du får önskad form för spiralen.
Jag hoppas du som indikatorn.
Läggas (13.03.2010, 16: 16)Fibonacci spiralen är en av de största verktyg produceras en fantastisk sekvens av Fibonacci och siffror. Man tror många handlare, sista verktyget för att förutsäga människans beteende på de finansiella marknaderna. En Fibonacci spiral kan även ses i naturen på skal, blommor, kronblad, utsäde huvuden och skaft, blad och även glaxies.
Fibonacci spiralen är en särskild spiral som växer från mitten av 1.618 Fibonacci, även kallad det Gyllene snittet. Varje gång spiralen gör en fullständig rotation, expanderas den den själv genom Fibonacci.
Denna indikator kommer att förbereda Fibonacci spiralen guld i diagrammet. Det är mycket lätt och mycket flexibelt att använda, men ni måste förstå de ursprungliga inställningarna innan du använder den.
-RADIUS: inledande RADIUS för att rita spiraler.
-goldenSpiralCycle: det här alternativet är hur många cyklar eller rotationer är en spiral, att gå innan det kommer att ökas med det Gyllene snittet. (standard: 1)
-clockWiseSpiral: när indikatorn rätt skulle förbereda en medurs spiral, och när det är falskt, det kommer att uppgå till konspiration moturs spiral.
-spiralColor1, spiralColor2: färg spiralen.
Efter detta kommer Gage indikator dra square och spiral. Om rutan inte mäts korrekt, du kan ändra storlek på det och spiralen kommer att ändras vid nästa närmast pris bocken. Du bör omvärdera torget tills du får önskad form att spiralen.
Jag hoppas du som indikatorn.
---------------------------------------------
Herrar! Jag du hennes Gud jag undrar.... otličnejšij Turkiet, perfekt dig.... Jag förstår... "vpadlu dig" nivåer. Men vad du får.... precis samma gann24 eller esaz? ..... Turkiet upp nr värre än dåliga. och ofta även bättre …. och om du gräva med nivåer så även pudding.... så nej, alla sitta och vänta på något......Här är ett annat exempel på radien = 1: 8
![]()

LinkBack URL
Om LinkBacks

Svara med offert

))